Gå til innhold

Puppene mine er helt slappe etter en tragisk hendelse....

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går måtte treåringen min på s.huset og jeg stressa hele dagen da det var kritisk for han...utpå kvelden bare forsvant melka mi...

I natt fikk jeg ammet litt men gutten min på 12 uker vrir seg etter 2 min på puppen.

Tror dere jeg kan få tilbake melka eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Detver nok utdrivningen din som er nedsatt nå pga av adrenalinet du har i kroppen ;-( - ring legen og få syntocinon spray!

Kontakt evt ammehjelpen og for å få hjelpe til å få melken tilbake!

Se ammehjelpen.no Lykke til da

- og god bedring til sønnen din - går det bedre idag med han (leste tråden din i går)

Stor trøsteklem fra

Skrevet

Ja lille gutten min er kommet hjem og alt er vel.

Han har sagt at han aldri skal spise banansmak medisin mere hehe.

Vi fikk oss en støkk og det er ennå ikke borte men jeg holdt godt rund han da han kom hjem...mannen min fikk også en god klem...

det var han som hadde glemt å legge bort paracet eska på natta etter han hadde vært inne hos han.

Han følte seg så skyldig stakkar.

Skal ringe legen for spray...

Forresten utdrivingsrefleksen er der det kjenner jeg men kanskje for lite eller ikke sterk nok...

Skrevet

noen økedager så dere på plass igjen med amminga vet du - amm ofte - ofte stimulering er vel så bra som leneg stimulering ;-)

Skrevet

Godt å hør at du har fått han heim =)

Ska han inn på nkontroll igjen med tanke på levera ?

Du får bare la babyen ligge ofte på puppen i dag så ordner det seg nok.Gi mannen beskjed om at han får ta de andre barna sånn at du får slappet skikkelig av når du ammer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...