Gå til innhold

Er 12 uker på vei i morgen - har mensmurringer/stikkende smerter hver dag...


*RutIetutt*

Anbefalte innlegg

Jeg vet jo at det er normalt å ha det inni mellom pga at livmoren vokser og alt det...men pleier det ikke vanligvis å gå over når en kommet så langt? Husker fra forrige svangerskap at jeg kjente mye sånt i uke 6-8, men ikke etter det. Nå er det liksom hele tiden, og det kan være nokså vondt inni mellom. Kan det ha noe å si at det er nr to?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har det likedan, mensmurringer og stikkende smerter, er også øm nederst i magen hvis jeg stryker over,

dette er mitt første så det er vel mer at det er individuellt fra svangerskap til svangerskap`??

 

jeg er forresten i uke 10

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei er også 12 uker i morra og har akkurat dt samme.. samboeren må stryke med over magen hver kveld for at det skal roe seg litt så jeg får sove.. det er også litt opp og ned hvor vondt det er. ikke alle dager er like ille. ble egentli litt lettet over å høre at det er flere som har det som meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk forberoligende svar begge to - er godt å se at andre har det sånn også, at det ikke er noe unormalt. Trodde jeg visste "alt" om slikt jeg, siden jeg har et svangerskap bak meg...he he, men neida;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går over på min 12. uke i morgen,og har det akkurat slik som deg!!!!

Mensmurringer og smerter..............håper det går over snart......:)

Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...