Gjest Skrevet 11. januar 2007 #26 Skrevet 11. januar 2007 Av en eller annen grunn liker vesla det mest vansklige best. Rygg til mage går så det suser mens andre veien er bare når hun kjeder seg veeeeeeeeldig på magen. Hun er 3 mnd og 22 dager. Har holdt på noen uker... Men så noen nevnte at barna her inne er veldig tidlig ute (enkelte) Nja, selv om de er tidlige på en ting er det ikke sikkert de er det på andre ting... Det er også forskjell fremdeles på for tidlig fødte, til terminfødte og overtidsbabyene. Ser enorm forskjell på venninnene mine sine sm, den ene er født 8 sept og gjør stadig ting tidligere enn vesla her som er født 19. Den andre er født samme dato og er tidlig på helt andre ting enn min. Hun var ks barn og da for tidlig, mens jeg var 10 dager på overtid. Det har MYE å si altså!
mai mammaen til to Skrevet 11. januar 2007 #27 Skrevet 11. januar 2007 4 mnd..men når hun begynte med det da..så rullet hun i susende fart bortover..lærte seg å rulle beggeveier samtidig...
Mamman til Eline & Fredrik Skrevet 11. januar 2007 #29 Skrevet 11. januar 2007 Fra mage til rygg: rett før 2 mnd:) (3 dager) Fra rygg til mage: På tirsdag! Da var hun 4 mnd og en dag.
Murmeline Skrevet 11. januar 2007 #30 Skrevet 11. januar 2007 Hehe... Snuppa her har rullet fra mage til rygg et par ganger, helt ubevisst, og hun ble skikkelig skremt, begynte å gråte. Slo hodet sitt litt og stakkar. Jepp, termindato har så mye å si, har truffet andre septemberbabiser i dag, og de er mye større, flinkere osv.. enn mitt søte lille ks-barn;)
trebarnsmamma? Skrevet 11. januar 2007 #31 Skrevet 11. januar 2007 Vippet over og tilfeldig rulling skjedde ganske tidlig, men tydelig bevisst rulling bortover for å komme seg steder var først ved 6 mndr. Tydelig bevisst rulling fra mage til rygg kom forresten samme dag som han var 5 mndr.
matchbox Skrevet 11. januar 2007 #32 Skrevet 11. januar 2007 Ja, litt merkelig dette her. Alle begynner så tidlig med alt her inne. Min rullet ubevisst ved 3 mnd alder, men det er først nå når han var 5 mnd han skjønte hva han skulle bruke det til. Men det står under 5 måneder på Første leveår her inne og fysio på helsestasjonen sa de fleste begynte med dette mellom 4 og 6 måneder, så han er kanskje ikke så treig allikevel.
animal Skrevet 11. januar 2007 #33 Skrevet 11. januar 2007 Fra rygg til mage- 4mnd og 3 uker Fra mage til rygg- 5mnd og 1 uke Fikk høre at hun var tidlig ute på helsestasjonen, så tror ikke de fleste som har svart her inne representerer normalen, de tilhører nok sjeldenheten. Bare så de som har barn som enda ikke ruller tror det er noe galt med deres barn.
Andreas kom 17.Mai 2006 Skrevet 11. januar 2007 #34 Skrevet 11. januar 2007 Gutten min er nok i "normalgruppen" Rullet fra rygg til mage bevist fra 5mnd og fra mage til rygg fra rundt 6mnd Har ikke gjort annet enn å rulle rundt å rundt siste 2mnd..hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå