Gå til innhold

Da har jeg vært på UL!


Gjest

Anbefalte innlegg

Var på ul i dag og så en liten krabat som rørte på seg. Legen hadde det så travelt at han hadde ikke tid til å vente på pappan. Han ble ganske sur!!

Ut i fra mål av babyen var den 67 dager gammel, og det vil si at min nye termin blir ca 3.august. Er litt usikker på det, for babyen var bare 3 cm, og på BIM står det at den er 7 cm nå. Så jeg tror jeg bare avventer til ul i uke 18. Men jeg kommer til å bruke den siste terminen framover, slik at jeg ikke får evt for sen ul.

 

Det var i hvert fall deilig å se at alt så bra ut. Og hvis den nye terminen stemmer, så er jeg snart ferdig med 1.trimester! Hurra!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei:)

Jeg var på ul forrige uke, var da 9+3 og babyen var 28 mm. Det var helt etter boken som legen sa, så det høres nå greit ut det du har fått beskjed om da. Klarer ikke helt senke skuldrene jeg enda... Skal på ul neste uke når jeg er 11+3, krysser fingre for at alt er bra da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde også jeg var 9+4, og babyen var 3 cm slik din var. Likevel sa han at den var 67 dager - dvs. at jeg er over 11 uker på vei....

Skjønner det ikke helt. Får vel bare vente å se. Babyen kommer jo når den vil uansett, men det er jo særlig nå i 1.trimester at vi er litt tussete med å telle disse ukene for å nå den magiske 12-ukersgrensen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...