Gjest Skrevet 11. januar 2007 #1 Skrevet 11. januar 2007 er den bra? Noen erfaringer med barn som kryper...? Hull på knærne?
Bussi Skrevet 11. januar 2007 #2 Skrevet 11. januar 2007 Vi har den, og bruker den mest til utedress utenpå inneklærne når vi skal ut og trille, og det ikke er altfor kaldt. Den er kjempepraktisk, og virker veldig slitesterk syns jeg. Lillegutt har ikke begynt å krabbe enda da, så det med hull på knærne kan jeg ikke si noe om
Bålle84+j06+nooni161010 Skrevet 11. januar 2007 #3 Skrevet 11. januar 2007 hvis ungene krabber på steiner å sånn blir det sikkert raskt hull... jeg har selv tenkt å kjøpe denne. tulla her bruker ofte bare ullundertøy inne, og det holder som bare det.og de dressene er vel litt tykkere?!
@nemone Skrevet 11. januar 2007 #4 Skrevet 11. januar 2007 Hei, jeg har Janusdresser i 3 varianter - en rød med knapping i ullfrotte, en regnbueull og en prinsesseull., de to siste med glidlås. Superfornøyd med alle, bruker de både inne (da som ytterste plagg) og som lag 2 ute. Har brukt ullfrottedressen som pysj på hytta også da det er litt kaldt der om natta. Snuppa her krabber og står i og jeg ser ikke antydning til slitasje (nå har de ikke vært i bruk i mer enn en måneds tid). Har vasket de flere ganger også, ullfrotte'en har blitt litt nuppete, men ellers fin. De to andre ser en ikke at er vasket en gang. Som sagt, superfornøyd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå