mari~m/ lillebror. Skrevet 11. januar 2007 #1 Skrevet 11. januar 2007 Jeg har nå vært sykemeldt siden 18 des. og er sykemeldt ut januar. men jeg holder på å gå på veggene nå alt. kjeder meg slik, aner ikke hva jeg skal finne på. er ikke vant til å gå hjemme. Flere som har det slik?
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2007 #2 Skrevet 11. januar 2007 Jepp kjenner meg igjen... Og jeg kommer til å være sykemeldt til sommeren når babyen kommer... Dette kommer til å bli et laaaangt svangerskap.
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2007 #3 Skrevet 11. januar 2007 Har vært sykemeldt siden jeg ble gravid pga kvalmen. Skulle egentlig begynne å jobbe i 50% på mandag. Gleda meg masse. Istedet ble det tur til sykehuset og UL. Blødde på morran, men heldigvis var alt i orden. Så nå er jeg 100% sykemeldt igjen fram til den ordinære ultralyden i midten av feb. De vil ikke ta noen sjanser. Så jeg holder på å gå på veggen ja!!!! Men ser positivt på det. Kvalmen er heldigvis ikke så ille nå som den har vært. Så kanskje jeg faktisk får gjort noe her hjemme.
Turid Laila Skrevet 11. januar 2007 #4 Skrevet 11. januar 2007 Jeg har vært dårlig siden juaften nå. Gikk på egenmelding i romjula og vært sykemeldt to uker. Jeg syns det er helt herlig å få slappet av. Første uka hadde vi ikke tv for vi hadde akkurat flyttet, den uka var kjedelig, det må jeg si, men fikk sett noen filmer da =) Har virusinfeksjon/luftveisinfeksjon, er ikke helt frisk ennå og kunne fått sykemelding lenger om jeg ville det, men nå vil jeg tilbake på jobb, for har så dårlig samvittighet for å være borte. Sliter mye med vondt i hodet, men håper det skal gå bra, og jeg slipper sykemelding halvveis ut i neste uke igjen
☆Pacific sunset☆ Skrevet 11. januar 2007 #5 Skrevet 11. januar 2007 Jeg har vært sykemeldt fra omtrent første stund og er sykemeldt ut svangerskapet DRITkjedelig!!!
sailor m1+2prinsesser :-)) Skrevet 11. januar 2007 #6 Skrevet 11. januar 2007 Jepp vi er fler. hadde gledet meg til å begynne på jobb. men nei kvalmen tar alt for mye energi og også har jeg ikke lagt på meg nok. så nå er jeg hjemme med beskjed om å ta det med ro og spise så mye jeg klarer (hadde sikkert elsket å få det oppdraget hadde det ikke vært for kvalmen). innser at jeg nok kanskje blir hjemme frem til ungen kommer i mai. for nå har bekkenet begynnt å krangle. sånn er livet. Jeg er bare glad ungen har det bra - ser det ut til ialleall.
mari~m/ lillebror. Skrevet 11. januar 2007 Forfatter #7 Skrevet 11. januar 2007 jeg har jo hatt et håp om å begynne og jobbe igjen i februar, men nå begynner det og se mørkt ut, siden bekkenløsningen har begynt og melde sin ankomst. trodde jeg kanskje skulle gå klar det denne gangen, siden jeg før har fått det kjempe tidig, men joda den ser virkelig ut til og komme for fult her. skikkelig æsj altså, for det er ikke lett og kombinere med jobben min heller, siden jeg jobber i hjemmesykepleien og der er det mange tunge løft og feil stillinger, siden man jobber i hjemmene til folk. var ikke helt slik jeg hadde sett for meg svangerskapet, for dette kommer til og gå treigt. sukk. men men huff dette ble syting.sorry
Emilie Jeanette&Linus Matheo Skrevet 11. januar 2007 #8 Skrevet 11. januar 2007 jepp.. vært sykemld siden beg. på oktober. nå er jeg 60 % sykemld fra januar av. se åssen det går. har slitt med sinnsyk hodepine. heldigvis gitt seg ltt nåå... er i uke 25.... vært kjedeli noen dager men storesøster på 16mnd gjør dagen spennende... da jeg gikk med henne jobbet jeg hele svangerskapet frem til 1 aug.. hadde termin 10 august.... kunne jobba lenger men vi skulle flytte da så jeg slutta da.. supert å være i så god form. heldigvis ikke annet enn hodepine jeg har slitt med. men den var ille til tider...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå