Anonym bruker Skrevet 11. januar 2007 #1 Skrevet 11. januar 2007 Er nå i uke15, var på ul når jeg var nesten12 uker, da var alt bra. Blir så redd når jeg leser om MA og at man ikke merker noenting. Hvor vanlig er dette? Så hører jeg om folk som kjenner livmora, men jeg kjenner ingenting. Er det rart?
pillis Skrevet 11. januar 2007 #2 Skrevet 11. januar 2007 Jeg forstår akkurat hvordan du har det. Var veldig bekymret selv, men siden du har vært på UL i uke 12 så er risikoen minimal for at det skal skje noe. Risikoen MA og SA skjer før uke 12. Fast noen ikke oppdager det før langt etterpå. Hadde selv MA i uke 8 og oppdaget det i uke 12. Du kan slappe av og ta det rolig fast jeg vet at det er vanskelig. Jeg er i uke 19 nå og det er først nå jeg har kjent noe av graviditeten og jeg har vært i god form fra uke 13 og ikke følt meg spesielt gravid. Jeg har heller ikke følt noe til livmora så det er ikke rart. Hvis du er veldig bekymret bestill en jordmor time så kan hun høre på hjertelyden for deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå