Gå til innhold

Tisse etter fødsel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare jeg som har for lite og tenke på, eller gruer andre seg også til dette? Må jo være V_O_N_D_T!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det anbefales at du tar dusjhodet inntil å lar den stå på når du skal tisse... Skal visst ikke svi så veldig da

Skrevet

Vondt og vondt. Er verre når man skal bæsje... Litt ekkel når man tisser. Kommer ofte blodkaker når man tisser, men de kommer ellers også. Det er ekkelt det... Det er en ekkel følelse, for man kjenner at den sklir ut.

Brukte laaaaaaaaaaaaaaaaaang tid på do når jeg skulle bæsje... Gruer meg til det denne gangen ja, siden jeg vet hva jeg går til...

Skrevet

Det var ikke vondt å tisse,,, MEN det var sinnsykt vondt å bæsje.... var en grunn til at jeg ikke bæsjet på 2 dager....auaua.... gruer meg til det igjen....

Skrevet

Jeg kjente ingenting når jeg tisset, og jeg ble sydd. Det var faktisk ikke vondt å bæsje heller, men det gjorde jeg ikke før dagen etter og det var ikke stort, så det gikk over all forventning!

Skrevet

det er ikke så ille, kan være litt ubehaglig. di værste dagene var for meg 3-5 dag

Skrevet

Jeg måtte ha noen sting, og fikk en liten rift foran, og det har gått helt greit å både tisse og bæsje. Jeg ble anbefalt å drikke my for da blir ikke urinen så sterk. I tillegg tok jeg en snartur i dusjen hver gang jeg hadde gjort bomelom for å sørge for at det ble ordentlig rent uten å irritere for mye.

Må bare være litt forsiktig når jeg hoster, nyser eller ler, men det går nok over det også:)

Skrevet

Et lite tips,, holde et papir litt foran når man skal tisse det husker jeg hjalp meg, og det med å bæsje tror jeg bare man skal hoppe i, det er mye verre å utsette det man må enn å gjøre det . for venter man for lenge så blir det bare mye verre..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...