Gå til innhold

skal ut å fly.. må man ta ut luften av dekkene på vognen?

Anbefalte innlegg

Gjest Lykkeliten2
Skrevet

noen som vet? jeg har en quinny.. noen som også vet noe om det noe regelverket med flytende ting i håndbagasjen.. kan jeg ta med våt servietter og annet flytendene baby stuff?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du trenger ikke å ta ut luften i dekkene,og du kan ta med deg ubegrenset så lenge det er til babyen:)

Skrevet

Har hatt vår quinny med på to turer og det går helt fint med hjulene. Du kan bare sende den som den er.

Angående håndbagasje, så kan du ha med deg det du trenger til barnet i løpet av reisen. Så du kan selvsagt ha med deg våtservietter og barnemat/drikke du vil trenge på turen.

Sist jeg reiste, hadde jeg mer enn det som fikk plass i posen vi fikk utlevert, men det var ikke noe problem så lenge jeg reiste sammen med et barn.

God tur :)

Skrevet

vi var på juleferie nettop og hadde m quinnyen vår. måtte ikke ta ut luftene av hjulene...har jeg faktisk aldri hørt om. men vogna ble ødelagt på første flytur, heldigvis reiste vi med sas og ikke norwegian! de dekte det.

du har låv å ta med deg det babyen trenger på reiser, feks mme, trenger ikke ta de i de posene heller, det slapp jeg siden det var til baby.

Gjest Lykkeliten2
Skrevet

shit! jeg skal reise med norwegian.. hvodan ble den ødelagt?

Skrevet

Unnskyld meg, men har du lært deg norsk rettskriving noen gang?

Skrevet

Så hyggelig du er Anonym!!!!!!! Kan ikke du ta deg en tur innom kranglesiden istede!!!!! Hormonene dine som løper løpsk idag kanskje?? Ja da er det jo greit å få slengt litt dritt!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...