Gå til innhold

Når kjem studielånet?!?!

Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gå inn på studentweb og se om alt er ok der, der står det status på behandling av semesteravgift osv... har du forresten meldt deg opp til fag for våren? Kan være det som er grunnen kanskje. Jeg meldte meg opp før jul, og betalte sem.avg. før jul og fikk pengene utbetalt den 4 jan.

Annonse

Malin+1:

aaaaaaaaaaaaaaaaiii eg fekk B!!! HEILT UTRULIG!! Eg kasta jo opp 15 minutt før eksamen og følte meg kjempedårleg. Hadde forventa D og håpte på ein C så no er eg heilt i hundre!!! Veg litt opp for dei to andre C'ane mine då, heldigvis!

Alt er ok frå universitetet si side ang. studier, meldte meg opp i fag i desember og har betalt og blitt semesterregistrert, så det er nok berre lånekassen som er treige :)

det har vært noe forsinkelse på lånekassa tror jeg, men du skal ha pengene ti dager etter at semesteravgiften er betalt. hvis ikke er det noe galt.

gjeldsbrev tror jeg ikke du behøver å skrive under en gang til, gjør du det, dersom du skrev under i høst?

teite skolene som tvinger deg til å betale semesteravgift før du kan få lånet. iallefall her, som semesteravgiften var en stor overraskelse for alle, og var på over 1500 kr!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...