*rbte* Skrevet 11. januar 2007 #1 Skrevet 11. januar 2007 Lurer på om det tar lang tid fra befruktning, til man kan ta test og eventuelt teste positivt??
meg & mine små Skrevet 11. januar 2007 #2 Skrevet 11. januar 2007 Hei Jeg har smugtittet på cb testen som jeg har. Der står det at den kan tas 3 dager før ikm. Men da er det bare utslag på 55% av de som er gravide. Håper jeg leste dette riktig...
*rbte* Skrevet 11. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. januar 2007 Takk for svaret! Tok test igår skjønner du, men den var negativ. Har ikm lør...
meg & mine små Skrevet 11. januar 2007 #4 Skrevet 11. januar 2007 Alt håp er ikke ute da! Ta en test til i morgen eller lørdag. Håper det sitter en liten spire hos deg. Jeg må vente 6 dager til før jeg tester, og tiden går sent....
*rbte* Skrevet 11. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 11. januar 2007 Ja, det håper jeg også at det gjør!! Skjønner hva du mener med at tiden går sakte... Lykke til, til deg også!!!!
Gjest Skrevet 11. januar 2007 #6 Skrevet 11. januar 2007 Med CL er det anbefalt å ikke ta testen før tidligst 3 dager før forventet mens. Men da er den ikke 100% sikker... BEst å vente til ikm, men det er vanskelig. Har en CL liggende å vente på meg, og håper jeg får bruk for den neste uke... I mellomtiden får jeg bare vente og tenke og funder, og glede meg til den dagen det klaffer for oss...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå