Gjest Skrevet 11. januar 2007 #1 Skrevet 11. januar 2007 Jeg er kjempestolt av meg selv, har begynt å gå 1,5 timer hver morgen. Tassen er tre mnd. Kunne egentlig tenkt meg å gått en tur til, men jeg pleier å hente storebror i barnehagen i 14 tiden. Og jeg må jo få ordnet litt hjemme også. Hvordan trilleturer går dere? Ps jeg er redd for å gå for langt for tassen er ivrig på puppen og været ute er ikke akkurat ammevennlig.
Andreas kom 17.Mai 2006 Skrevet 11. januar 2007 #2 Skrevet 11. januar 2007 Jeg går ca like lange turer som deg da, rundt 1,5 time på morgen/formiddag. Og ofte blir det en tur eller 2 til litt senere på dagen,da ca 30 min pr tur. Gutten min vil ikke sitte sååå lenge i vogna lenger,vil heller leke han Er foresten nesten 8mnd da
Gjest Skrevet 11. januar 2007 #3 Skrevet 11. januar 2007 Jeg gikk som regel en times tur hver dag før, men nå er jenten blitt snart 6 mnd og våkner etter 30-40 min og skal opp. Går litt kortere tur for vil ikke hun skal sitte så mye i vognen før hun kan sitte.
Gjest Skrevet 11. januar 2007 #4 Skrevet 11. januar 2007 Hvis jeg får gått halvannen time er jeg knallfornøyd. Ligger stort sett på en time til halvannen, alt ettersom hvor vi går. Noen dager blir det bare 20 minutter, fram og tilbake til butikken, hehe.
Aga:-) Skrevet 11. januar 2007 #5 Skrevet 11. januar 2007 En hovedtur på ca halvannen time, i tillegg henter jeg ofte lillegutt i barnehagen med tvillingvogn. Det tar nok også en drøy time.
monztah Skrevet 11. januar 2007 #6 Skrevet 11. januar 2007 30 min. Så får snuppa sove resten av duppen innendørs i vogna, og jeg kan styre med egne ting helt ego ;-).
Gjest Lykkeliten2 Skrevet 11. januar 2007 #7 Skrevet 11. januar 2007 jeg er som regel ute og går med olle bolle i vognen fra klokken 11. da går jeg på butikker og tar lunch og går innom pappaen sitt kontor for å si hei til mine gamle arbeids buddier. som regel kommer jeg hjem klokken 16.. da tar jeg husarbeid og prøver å lage litt middag.. pappaen kommer hjem klokken 19-20 hver kveld.. amminen gjør jeg på cafeer.. (men så er ikke været noe å bekjymre seg over her nede i spania helle da..)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå