Gå til innhold

Vi ønsker oss en lett trille til junior og...

Anbefalte innlegg

Skrevet

lurer på om noen har en trille å anbefale? Jeg vil ikke ha sånne doble, små hjul på, og den må være vesentlig lettere enn den vogna vi har nå. Skal brukes på ferieturer og i butikker... Noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi er og på jakt etter en lett reisetrille, så hjelper deg å holde denne oppe :)

Skrevet

Jeg har kikket på Quinny zapp. Den får plass i håndbaggasjen på flyet. Men den har veldig små hjul. Jeg har konkludert med at hele vogna er litt for liten.

Nå sikler jeg på en Easywalker Sky. Den er ganske lik OTH Urban Jungle. Dette er trehjulinger med større hjul enn paraplytrillene, men allikevel ganske små og nette. Easywalker blir liten sammenlagt og veier 9kg tror jeg.

Men disse vognene er ikke billige... Foreldrene mine skal til Tyskland i februar, så jeg tror jeg skal sende med bestilling :o)

Skrevet

Er dere på jakt etter en som kun skal brukes til ferie og shopping, så har Carena noen ganske fine. Litt billigere enn de jeg foreslo i stad.

Men jeg bare MÅ ha en Easywalker Sky!! Så tøff!!!

Skrevet

En venninne av meg har kikket på Quinny zapp, og det som er viktig å vite om denne vogna er at det er IKKE mulig å legge ned ryggen...! Venninnen min falt pladask for denne trillen, men da hun hørte det ikke gikk ann å legge ned ryggen, kunne hun ikke kjøpe den.... dattera er bare 1 1/2 år, og sover i vogna når de er på tur osv.....

Bare noe å tenke på :-)

Skrevet

Magnus er 5 mnd nå og blir 8 mnd når vi trenger denne trillen, så er viktig at den kan legges helt ned! :) Også har vi ikke lyst å bruke så mye penger på det...

Ser ut som Carena Easy er grei, men har ikke funnet ut om det går ann å legge den helt ned i ryggen...Noen som vet?

Skrevet

tror ryggen kan legges nesten helt ned iallefall - langt nok.

Skrevet

Da skal jeg ta en ordentlig titt på den :)

Skrevet

Carena går an å legge ned ryggen. Fungerer helt greit! Lett og enkel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...