mamma til en prinsesse Skrevet 11. januar 2007 #1 Skrevet 11. januar 2007 Gullet mitt har nesten ikke hår, så lurer litt på dette????
Quinny Skrevet 11. januar 2007 #2 Skrevet 11. januar 2007 Min har fullt av hår, og det vokser i rekordfart (har nok arvet dette av faren..) så vi har vært fremme med saksen over ørene og panluggen tre ganger. Nå er han 6mnd.. Han ble født med masse kullsvart hår, slik Suri til Tomkat (selv om jeg tror det bildet er fikset på...)
Gjest Skrevet 11. januar 2007 #3 Skrevet 11. januar 2007 Jenten min har også hår, ser ut til å vokse fort. Jeg hadde masse hår som nyfødt. Er vel arvelig som alt annet.
Andreas kom 17.Mai 2006 Skrevet 11. januar 2007 #4 Skrevet 11. januar 2007 Tror nok det er arvelig ja Gutten min ble født med masse hår,ikke mista noe,bare sliti vekk litt i bakhodet. Ser på babybilde av meg selv, og jeg hadde også masse hår som nyfødt og hele baby perioden
Guttemamma til tusen :) Skrevet 11. januar 2007 #5 Skrevet 11. januar 2007 jeg vil også tro at det er arvelig ja ) jeg "visste" at min kom til å ha mye hår ettersom både jeg og pappaen hadde det, mens vennina mi "visste" at hennes ikke kom til å ha noe, av samme grun... og slik ble det:o) men hvorfor..det kan jeg ikke svare på
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2007 #6 Skrevet 11. januar 2007 Min er født med masse hår den også, men hverken jeg eller pappaen fikk hår før vi nærmet oss 1 år...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå