Anonym bruker Skrevet 11. januar 2007 #1 Skrevet 11. januar 2007 lurer på hvordan dere har det? Hvordan dagene deres går som alenemor. Og ikke minst hvordan man endte opp slik.. Jeg kan begynne først. Ekssamboeren min flyttet ut når jeg var 6mnd på vei. Han hadde ei på si, så da ville jeg ikke ha noe med han å gjøre. Men han er flink til å da lillegull på 11 mnd noen dager i måneden for å gi meg litt avlastning. Ellers har jeg god hjelp av mamma som bor i huset ved siden av. Men jeg syns egentlig det går ganske fint alene også, for nå er han jo så stor atte! Men jeg savner en mann som kan være fulltidspappa, så håper det dukker opp en en dag... Hva med dere?
2 søte Skrevet 11. januar 2007 #3 Skrevet 11. januar 2007 jeg slo opp med bf når jeg var ca 3mnd på vei, men han deltok ikke i graviditetne i det hele tatt, ikke engang når vi var sammen, han viste ikke når jeg hadde termin engang... så han snakker jeg ikke med lenger, og har ikke gjort det siden jeg slo opp. men jeg syns det går helt greit om dagen, men om kvelden kan det bli tungt, hun er ganske urolig da, og har den siste tiden vert urolig på natt og. har litt hjelp og avlastning hjemmefra hos mamma og pappa og søsknene mine, men ikke på kveld... men sånn egentlig går det fint, bare litt tungt når det står på.. hun er flink å sove på dag, og er ganske godt humør ellers og, men det er ikke mye tid til venner og slikt, og ingen som gidder å komme å besøke meg på kveld heller så det blir ganske ensomt da. men til høsten begynner jeg på skole igjen, og hun begynner i bhg så da blir det litt bedre tid til andre voksne mennesker, og jeg skal jobbe i sommer så gleder meg allerede:)
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2007 #4 Skrevet 11. januar 2007 Uff, synd det er litt tungt på kvelden, men når hun blir noen måneder eldre skal du se at du får mange rolige kvelder med henne i seng!
2 søte Skrevet 11. januar 2007 #5 Skrevet 11. januar 2007 jepp gleder meg allerede, har hatt noen men så¨plutselig snudde det.. men det er jo litt kjekt og no når jeg har skjans så lenge det ik holder på utover natten..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå