ღventer på lykkelitenღ Skrevet 11. januar 2007 #1 Skrevet 11. januar 2007 I dag kjenner jeg ikke noe til murring i magen men hovne og tunge bryst.Tempen ligger på 36.11 i dag,har en følelse på at dette er altfor lavt jeg da...sikker på at det er hormonene mine som er på bærtur:-(Har bestilt gravitest fra billigtester i går.Håper de kommer fort så jeg får testa.Blir snart gal.
2 fine små Skrevet 11. januar 2007 #2 Skrevet 11. januar 2007 Da haaper jeg virkelig at lykkeliten er paa vei til deg. En uke overtid hoeres solid ut, spennende naar du skal teste da! Lykke til...
ღventer på lykkelitenღ Skrevet 11. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. januar 2007 ååå takk for det Femina:-) nå kjenner jeg murringer igjen så hvem vet om det er noen der inne..tester i helga om mensen ikke kommer. Lykke til til deg også!
2 fine små Skrevet 11. januar 2007 #4 Skrevet 11. januar 2007 Vaersaagod, og takk i like maate. Saa flink du er til aa ikke teste! Det er ikke jeg, tester i vei og faar helt abstinenser om det ikke er tester i hus,hehe... Lykke til i helgen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå