Anonym bruker Skrevet 11. januar 2007 #1 Skrevet 11. januar 2007 Idag opplevde jeg at det kom blankt slim blandet med friskt blod, så det hele ble litt lyserosa. Ikke så veldig mye, men nok til at jeg ikke var i tvil om at det var blod i hvertfall. Ringte føden, men de mente at det ikke var noe hast med å komme så lenge jeg ikke har vondt eller blør mer, det kan jo fortsatt gå mange dager. Har termin om en uke. Noen som har erfaring med noe lignende? Dette var jo ikke en propp i den forstand jeg trodde det skulle være. Og hvilken sammenheng har slimproppen med modning og åpning?
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2007 #2 Skrevet 11. januar 2007 Jeg tror min propp gikk på lørdag, men er jo ikke sikker. Det eneste jeg vet er at fødselen sannsynligvis vil skje innen et par uker etter dette. Hvis du har mensmurringer er dette tegn på at livmortappen modnes, men dette med proppen og modning vet jeg ikke...
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2007 #3 Skrevet 11. januar 2007 Kjenner desverre ikke noe murringer nei...æsj. Vil ha litt action...
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2007 #4 Skrevet 11. januar 2007 Jeg fikk nemlig murringer hele dagen etter dette med proppen. Men har bare litt hver dag... Vil ha mer jeg også:-)
K-mor m to barn i hus Skrevet 11. januar 2007 #5 Skrevet 11. januar 2007 min gikk forrige onsdag, og verken da eller med min første mann var det en ordentlig "klump".. men første mann gikk det en onsdag og jeg fikk han søndag, og nå har er det ei uke siden sist, og har gått med murringer og maserier...
Regnbuens barn™ . Skrevet 11. januar 2007 #6 Skrevet 11. januar 2007 Min propp har og gått, men det ser ikke ut som en propp, og iflg jordmor så trenger den ikke se slik ut heller. Mitt minner mer om seigt litt tyggis aktig lim, kommer endel over 3dager nå, og det er brunlig. (med litt blod i seg) Dessverre så kan visst slimproppen være et veldig usikkert tegn på fødsel, så vi får bare smøre oss med tålmodighet =( Og forresten så minner slimproppen overhodet ikke om utflod., det er slim ja =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå