midlin Skrevet 11. januar 2007 #1 Skrevet 11. januar 2007 hei..noen som har prøvd babycomp, eller vet om noen som har blitt gravide ved hjelp av babycomp?? jeg lurer på om jeg skal investere i en sånn... er jo vedlig dyrt, men får det fortgang i ting så er det jo bra... lykke til alle sammen
2007 ingen skuffelser Skrevet 16. januar 2007 #2 Skrevet 16. januar 2007 jeg har en som jeg kjøpte i 2001, har ikke fått barn av den grunn. Nå er vi i 2007 og jeg har ennå ikke fått det til ved hjelp av den. Har normale sykluser på 30 dager og eggløsning hver mnd. Jeg vil anbefale pearly-en jeg.. den viser og når du har eggløsning og er mye rimeligere :-)
Loop, Mamma til tvillinggutter Skrevet 16. januar 2007 #3 Skrevet 16. januar 2007 Kjøpte min babycom for over 1 år siden, og den har ikke hjulpet meg ennå. Man får oversikt over syklusen sin, men er jo ganske dyr. Har sluttet å bruke den, se om det hjelper. Når man temper blir man så opphengt i temperaturen hver dag, så kanskje kroppen blir alt for stresset av det.
*Babylengsel* Skrevet 31. januar 2007 #4 Skrevet 31. januar 2007 Jeg har hatt babycomp i snart 8 år.Har ikke brukt den konstant i 8 år....men den har vært til veldig fin hjelp å finne ut at man har hatt EL og når det fant sted. -slik ble man bedre til å finne ut neste EL og samtidig konstatere at det virkelig fant sted. -da jeg sist var gravid for 4 år siden,fortsatte jeg å bruke babycompen under graviditet.(det anbefales av leverandøren) Tempen skal jo holde seg jeg jevnt oppe et visst antall uker fra man blir gravid. Fikk blødninger en del ganger i begynnelsen av svangerskapet og trodde at nå går det galt...men tempen var fin og det beroliget meg.Å det viste seg på ultraen at fosteret levde:-) Så da stemte det med tempen. Dessuten viser den visst du er blitt gravid:-) Men senere mistet vi i uke 18 og hadde ikke babycompen med på sykehuset ,kunne ikke måle de dagene.Men det er en helt egen lang og trist historie.... Så babycompen er bra for mye forskjellig. Blir nokk å fortsette med babycompen:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå