Gjest Skrevet 11. januar 2007 #1 Skrevet 11. januar 2007 Blir spennende og se om det funker! Hva er din erfaring? Du som har prøvd det...
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2007 #2 Skrevet 11. januar 2007 Hvor langt er du kommet? Hvor får du det hen?
FrøkenLykkelig og 2 søte små Skrevet 11. januar 2007 #3 Skrevet 11. januar 2007 Har ikke prøvd det.. men hvor får man det? Og hvem avgjør når du kan få det?
Gjest Skrevet 11. januar 2007 #4 Skrevet 11. januar 2007 Jeg går til samme akupunktøren som jeg fikk akupunktur mot svangerskapskvalme jeg... Her lest at det blir gitt fra uke 37/38... Han jeg har fått time hos lurte på nårtid jeg fødte med de to andre, tror det også er vesentlig... Har ikke vært i kontakt med noen annen...
Gjest Skrevet 11. januar 2007 #6 Skrevet 11. januar 2007 300 kr tror jeg... Var det han tok sist, og en her inne sa det var det hun betalte...
selma07 og engel Skrevet 11. januar 2007 #7 Skrevet 11. januar 2007 Jeg har vært for første gang idag. Har 12 dager igjen til termin. Akupunktøren satte endel nåler mot bekkenplagene jeg har, endel for avslappning og en modningsnål nedenfor navelen. Jeg lå vel i ca en halv time. Store deler av den tiden kjente jeg sammentrekninger i livmoren:-) Har hatt endel nå etter at jeg kom hjem også. Veldig spendt på om det har effekt på når babyen kommer og om det gjør fødselen lettere... Så langt så kjennes det ut som om det har effekt da:-) Lykke til i morgen:-)
Gjest Skrevet 11. januar 2007 #8 Skrevet 11. januar 2007 Å så spennende!! Jeg har hatt veldig god erfaring med akupunktur hittil! Da jeg fødte andremann så kom jeg inn på føden med regelmessige rier (hadde vært det da i 6 timer) Ble veldig skuffet da jm sjekket og jeg hadde null modning og null åpning... Livmorhalsen var så og si ikke noe utflatet... Hun satte akupunktur på meg, og 1-2 timer etter så hadde jeg 3 cm åpning! Og det mener jeg og jm kom av akupunkturen! Og det hadde veldig effekt mot min svangerskapskvalme! Så blir spennende i morra ja!! Jeg har 18 dager igjen til UL-termin, og 11 dager igjen til min termin... De to andre fødslene har min stemt best...
selma07 og engel Skrevet 11. januar 2007 #9 Skrevet 11. januar 2007 Spennende:-) Du får oppdatere på virkningen da:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå