Anonym bruker Skrevet 11. januar 2007 #1 Skrevet 11. januar 2007 Jeg var på ordinær UL i uke 19... fikk da termin 11februar.. var på 3D UL uke 24 fikk da ny termin på 3februar... Har hele tiden hokdt meg til den 11februar... Men nå mot slutten begynner jeg å bli usikker.. Vet det bare er en uke forskjell.. det er ikke mye.. men det er mye hvis man går over tiden.. Hvilken ville dere forholdt dere til? Har ikke pratet med lege/JM om dette... men tenkte å ta det opp til uka..
Venterogventer Skrevet 11. januar 2007 #2 Skrevet 11. januar 2007 Jeg har termin 25. januar, men menstermin er 17. Jeg var på 3d UL i uke 27, og da var barnet stooort til å ha termin 25, så jeg stoler mer på min egen som er om 6 dager:-)
nutri Skrevet 11. januar 2007 #3 Skrevet 11. januar 2007 jeg fikk også ul-termin 1 uke før menstermin. Jeg har forholdt meg til ul-termin hele veien. Det er den jeg har brukt overfor venner (og her på BIM) Etter målene på ul mente jordmor det var mer riktig, da stoler jeg på det. Men, jeg har samtidig innstilt hjernen min på at jeg ikke skal bli utålmodig om jeg går inntil 1 uke overtid. 4 dager til termin nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå