Gå til innhold

Reisevogn?

Mersa og gutta <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal en mnd til Kroatsia, og synes kanskje det blir litt voldsomt med Ceroxen vår da....Noen som har tips til en god og ikke for dyr trille? Må ha full liggestillig. Småtten kommer til å være 8 mnd når vi reiser.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Carena easy er gode og lette, kan legges sammen med kun èn hånd, pris ca 799,- svingebare hjul foran.

Skrevet

Takk for svar :) Andre tips?

Skrevet

tja, av erfaringer fra kunder så er det mange som får vognene sine ødelagte når de har vært ut å reist. Spørs om du vil legge en del penger i det eller ikke, om det blir bare en trille som dere skal til syden med og kun det, eller en trille som også kan brukes her i norge. Det som er med de fleste trillene er at det er to små dobble hjul foran, som gjør det vanskelig på veier som har store steiner og/eller snø. Er det asfalt så er det ikke noe problem. Jane Carrera er også en fin trille, store dobble hjul og en del høyre enn andre, den koster ca 2000,- og når man legger den sammen akkurat som en paraply trille, lang og slank.

På reiser til utlandet anbefales jo paraplytriller, grunn de tar mye mindre plass. Som om dere eventuellt tar drosje der nede eller buss, så er de enklere å slå sammen! Men så kan jeg bare kun noen få vogner, det fins jo utallige mange. Carena easy som jeg nevnte ble årets produkt i 2006 og disse har vært veldig populære!

http://www.engbaby.com/SE/Carena/Carena2.html

her får du sett vognen!

Lykke til med valget!

Skrevet

Takk igjen for fint svar. Gutten vår blir 8 mnd når vi trenger vogna, kan man legge Carena Easy helt ned i ryggen? Prismessig var den jo helt topp, og jeg synes den var fint utseendemessig og.

Er jo kjekt om vi kan bruke den til litt shoppingturer og sånt i Norge og, men har Ceroxen som hovedvogn.

Skrevet

Fant ikke Carena Easy der, men Carena Lieback Lux...Er det samme?

Skrevet

gå inn på SITTEVOGNER når du er på hjemmesiden dems og velg deretter easy. Nei de er ikke det samma. Mindre hjul på Lieback, styret er litt annerledes. Mindre kurv er det også.

Skrevet

Kom ikke opp noen barnevogn der!

Skrevet

det var rart! Fant fram jeg! Gå inn på sol.no, søk på carena, den første adresse som kommer opp ( med store bokstaver) velg den og så velger du sittevogn og deretter easy.

lykke til

Skrevet

Det var på babykos adressen jeg ikke fikk opp noen barnevogn!

Skrevet

Der ja :) Takk! Så fin ut den!

Skrevet

Vi har Maclaren Techno XT og er kjempefornøyd !

Skrevet

Hva med en zapp? når ungen skal sove er det bare å lene vogna ned på en stol,så er den i ligge stilling:) litt mindre praktisk om du går med den da lille snupp skal sove da, men pyttpytt den er jo kul:)

og vognene blir veldig ofte ødelagt på turen! denne vognen kan du ta med som håndbagasje og da har du jo kontroll på den selv, så den ikke blir ødelagt.

zappen får du på nettet ubrukt fra forhandler til 1498,- bare søk på finn.no, da er det inkl regntrekk og bag du kan ha vogna i,så det er bare å slengen ov er skuldra:)

lykke til!

Skrevet

Her blir det Peg Perego Pliko P3. Suveren reisevogn. Dyr, men verdt pengene. Det var det kundene sa da jeg jobbet i vognbutikk også. En klassiker.

Skrevet

Hadde småtten vært litt større så hadde vi nok kikket litt mer på Zappen, for den var tøff. Men vi må ha full liggestillig så dermed blir den ikke aktuell...

Skrevet

Jeg kjøpte en carena sprint (lux) før jul. De hadde tilbud på Barnas Hus (799) superbillig. Den har litt større hjul en easyen og man kan snu sittedelen om man ønsker det. full liggestilling og fotpose er det på den også. Tror den er bedre å trille på brosten7grus/snø enn easy som har mindre hjul. Men den er litt tyngre enn easyen da og så er den ikke så veldig liten sammenslått. Vi er veldig fornøyd med den til vårt bruk (vogn nr 2 til handling osv) og ihvertfall når prisen var så lav :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...