midlin Skrevet 11. januar 2007 #1 Skrevet 11. januar 2007 hei..er det noen her som har brukt babycomp for å bli gravid?? funket det for dere som evt har det?? er det lurt å investere i en sånn??
sailor m1+2prinsesser :-)) Skrevet 11. januar 2007 #2 Skrevet 11. januar 2007 Den er bra som langtidsinvestering, hvis du ønsker å bruke den istedet for prevansjon senere. men det tar lang tid 4-6mnd før den lærer å kjenne deg ordentlig slik at den kan stipulere EL på rett tid. men den vil kunne si ifra etter første mnd om du er gravid eller ikke ved antatt IKM. hvis du vil finne ut av sykluesn din og spare de pengene kan du kjøpe et termometer med to tall etter komma. og plotte det inn på fertilityfriend.com mye mer slit men billigere. husk at tempen må tas mens du ennå "sover" dvs så fort du våkner før du gjør noe annet, for å få basaltempen. lykke til
☆Pacific sunset☆ Skrevet 11. januar 2007 #3 Skrevet 11. januar 2007 Jeg kjøpte min i august og i september var jeg gravid ;o) Skal sies at jeg blir fort gravid da men den er veldig bra ift. å måle temp slik at du vet med sikkerhet når du har eggløsn. Og den kan brukes til mye annet også. + at du kan bruke den som prevensjon etterhvert og. Selv solgte jeg min etter at jeg ble gravid og de er lette å selge igjen hvis du vil det. Men de er dyre å kjøpe ny - jeg ga 6500,- for min og fikk 4000,- tilbake.
midlin Skrevet 11. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 11. januar 2007 okei..så det er effektivt altså... hvor går det an å få kjøpt brukte da???
☆Pacific sunset☆ Skrevet 11. januar 2007 #5 Skrevet 11. januar 2007 De selges som regel på www.finn.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå