Anonym bruker Skrevet 11. januar 2007 #1 Skrevet 11. januar 2007 Jeg våknet tidlig idag pga smerter i venstre side a ryggen, nede.. kommer i sånne tak, hvor det gjør meget vondt i en kort periode, også i magen nå, men er laaaaang tid mellom hver gang. Føler hele tiden jeg må på do å bæsje, men det må jeg ikke. Bebien er aktiv, og kjenner ikke noe nedpress. Men er ganske kvalm. Noen som vet hva som skjer?
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2007 #2 Skrevet 11. januar 2007 Jeg er ikke sikker, men jeg har også hatt det sånn de siste dagene at jeg tror jeg må på do hele tiden... Min mamma hadde det sånn i ca. en uke før hun fødte hver gang. Så jeg vet ikke. Vet at det skjer mye på slutten, men det trenger nok ikke å bety at det er rett rundt hjørnet:-)
Sognerosa Skrevet 11. januar 2007 #3 Skrevet 11. januar 2007 Kan fødselen være i gang?! Ring føden du og spør:-)
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2007 #4 Skrevet 11. januar 2007 Ja jeg vet ikke jeg. Vondt er det hvertfall det som skjer, men er ikke vondt hele tiden, bare når de takene setter inn i ryggen. Håper ikke det er noe rett rundt hjørnet, er ikke klar for det enda.
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2007 #5 Skrevet 11. januar 2007 Huff, den er vel ikke igang? Er hvertfall 20 min mellom hvert tak, skal det ikke være kortere mellom? Kanskje se det ann litt utover dagen.
Sognerosa Skrevet 11. januar 2007 #8 Skrevet 11. januar 2007 Ring føden eller jordmor du. Da får du ivertfall et ordentli svar. Du har jo langt mellomrom mellom takene. Viss det blir kortere tid mellom de og de ikke forsvinner når du beveger deg vil jeg tro det er rier. Kan jo være kynnere også. Hvor langt er du på veg?
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2007 #9 Skrevet 11. januar 2007 Greia er at jeg får kynnere innimellom, nå kjenner jeg at neste tak er på vei. Gidder ikke ringe å mase hvis ikke det tar seg opp. Er i uke 36 jeg. Slimproppen har ikke gått, men jeg har vært rar i kroppen de siste dagene. Kanskje jeg skal støvsuge og se hva som skjer da.
Sognerosa Skrevet 11. januar 2007 #10 Skrevet 11. januar 2007 Jeg merket ikke at slimproppen gikk forige gang jeg... Siden det er så mye som 20min mellom hvert tak, så kan du sikkert trygt vente med å ringe. Men uansett er det ikke dumt å ringe føden eller jordmor viss du er usikker. Kan være godt å få det bekreftet eller avkreftet...
27år nr.4 Skrevet 11. januar 2007 #11 Skrevet 11. januar 2007 Kansje det er noe på gang? Da riene mine kom da jeg födte for andre gang, så ble det slik at jeg måtte på do etter hver rie. Riene mine begynte kl 14.00 på dagen og fram til kl 20.00 så kom riene med 5 min mellom, og så 20 min, og så 30 min. Og holdt på slik hele ettermiddagen med uregelmessige rier. Men *pang* kl 20.00 så kom de hele tiden, uten pause. Hun kom to uker för termin.
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2007 #12 Skrevet 11. januar 2007 Ja nå har det roet seg ganske godt, men det er nok rier eller maserier, for det stopper ikke når jeg beveger meg. Men jeg ser det ann.. prøver å holde meg aktiv litt å ser hva som skjer. Vil ha bebien ut, men samtidig ikke. Nå kjenner jeg ingenting, er det som er så forvirrende. jaja. takker uansett for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå