Gå til innhold

Har de fleste med seg far på UL?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Bare lurer jeg. Sa til samboeren min i går at vi skal på UL. Fikk da til svar "Å er det vanlig"? Ble litt skuffet over det svaret.. Lurer derfor på om dere skal ha med mannen deres?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har en datter på 9 mnd, da jeg gikk gravid med henne ville mannen min være med på alt han kunne. Legekontroller, jordmorkontroller og selvfølgelig UL!! Er gravid igjen nå og jeg regner med at han vil være med på alt denne gangen også. Det er jo hans barn også, så d synes jeg er bare naturlig. Tror det er blitt mer vanlig at pappa er med på kontrollene/UL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp - han var med forrige gang og skal være med denne gangen. Han gleder seg like mye som meg..om ikke mer - tror det blir litt mer virkelig når han får se den lille i magen på den måten. Og så vil vi vite kjønnet, det får han også til å føle seg mer "knyttet" til babyen:o) Hadde blitt veldig skuffet om han ikke ble med....det er jo noe stort som vi er sammen om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MIn mann var med på første legekontroll og skal være med på UL.

Han gleder seg masse til UL, selv om det er nesten 8 uker til...

 

En god venninne skal på UL på mandag og mannen hennes skal være med, broren min har vært med på UL til alle sine tre, den andre broren min var med til sin ene, og svogeren min var også med til sin første.

 

Så tror det er ganske vanlig ja.

 

Men skjønner at du synes det er sårt når han sier sånn, kanskje han ikke har tenkt over at det er vanlig?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min samboer skal være med på de fleste kontrollene.. i alle fall på UL;) Jeg tror det er bra for dem for da blir de også litt med på graviditeten sånn at det ikke bare er vi som går rundt gravide kjenner ungen.. tror også det er viktig siden da går det litt merer opp for mannen at det faktisk er et barn inni der;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA. De fleste fedre er med. Har ennå til gode å høre om noen som ikke var med.

 

JA. Min mann blir nok med denne gangen også. Er tredjegangs.

 

Tipper han synes det er kjekt, dersom han blir med. Menn syns gjerne det er mer virkelig at det faktisk er et barn der inne, når de får sett det på ultralyd.

 

: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg hadde ikke med samboer på tidlig UL jeg tok hos gynekologen min i uke 10. men han skal være med nå på den ordinære i uke 19. men til legen og jordmor tror jeg nok ikke jeg kommer til å ta ham med. Jeg synes det er greit å dra alene dit, og han har en jobb somgjør det vanskelig å ta fri. men ultralyden gleder vi oss veldig til å oppleve sammen!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...