Gå til innhold

April: Den gravides helse for øyeblikket...

**synne**

Anbefalte innlegg

Har fått en oppgradering av bekkenløsningen min. Det var jammen på tide, trodde nesten den var på retur... Og halsbrannen har innlosjert seg for godt tror jeg... Men en uventet gjest dukket opp her en dag. -Leggkrampe!! Usj!! Et besøk jeg godt kunne vært foruten! Og hver kveld når jeg legger meg får jeg skikkelige kynnere, som strekker seg ned i lysken og nedover låret. Livet er herlig, dere!! ;s *sukk* Bare tre mnd igjen nå... Ellers har kondisen forlatt meg. Skikkelig dårlig gjort siden jeg kunne trengt litt støtte nå som hotellet er fullbooka av uanmeldte gjester... Jaja..heldigvis får jeg sove nesten hele natta. Må bare opp og tisse ca to-tre ganger, og det er jo ingenting!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

He-he! Stakkars deg! Heldigvis ikke så lenge igjen før nurket kommer, da. Da har du glemt alle plagene, unntatt bekkenløsningen, kanskje?!

Leggkramper, ja. det hadde jeg helt glemt at jeg var plaget med: Men de var, unnskyld at jeg sier det; helt jævlige! Kunne våkne midt på natta og bare hyle av smerte, husker jeg..: ( Men glemt var alle plagene etterpå..heldigvis; )

Fortsett med oppdateringen, synne! Koselig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffda... de leggkrampene hadde jeg og glemt!! Allt vi går gjennom med de små! hehe

Men det jeg husker mest var at når hun kom ut så var alle smerter glemt med en gang! og det trodde jeg ikke på når folk sa det! så det er jo en trøst da..

Er ikke lenge så alt for lenge til h*n kommer nå, du er jo over halveis!

Koselig at du holder oss oppdatert! Håper smertene letter litt nå fremover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...