Gå til innhold

Gutten min på 10 mnd må på do hver gang etter at han har spist, er dette tegnpåmatvareintoleranse/allergi? Noen med erfaring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

De siste to ukene har han vært veldig hyppig på do. Rekker ikke ta han ut av stolen nesten før han må på do.... Er usikker på hva jeg bør gjøre. Noen med erfaringer ang dette? Blir veldig glad for svar :-)

Han spiser forresten grøt og middags-glass med frukt til. Kansje han spiser for mye frukt? Han er veldig glad i det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gutten min blir ihvertfall litt løs i magen av for mye frukt...

Skrevet

Ikke greit å vite hvilken matvare det er i så fall, men noe er jo rart med det så jeg ville nok tatt problemet mitt til en lege og få testa han for allergier. Dakar, sikkert kjempesår..God bedring da:)

Skrevet

Når bror min va baby (snart 30 år siden) va han på samme måte, og han har aldri hatt noe allergi eller intoleranse... Han va sånn lenge, også ette han ble voksen... Kanskje det bare er noen som e sånn... Men er du redd for allergi og intoleranse, ville jeg sjekket...

Lykke til :o)

Skrevet

Det er veldig vanlig at avføringen kommer i forbindelse med måltidene.

Men at han er veldig hyppig på do, er jo en annen sak.

Hvis han får tenner nå, kan det være årsaken. Gutten min har hyppigere og løsere avføring i forbindelse med tannfrembrudd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...