Gjest Skrevet 11. januar 2007 #1 Skrevet 11. januar 2007 Hei snuppa! Korleis går det med deg? Dataen min berre konka i går kveld, så eg måtte berre skru den av (tastaturet slutta å virke!!) Når har du IKM? Eg sit her og kryssar alt eg kan for deg, håper så inderlig at spiren snart sit for godt (eller for ni mnd i alle fall...) Var på kontroll i går og fekk høyre hjartelyden til chiquitin, og legen var så forundra over at eg ikkje kjente sparka, for bebisen var heilt vill der inne - det spraka skikkeleg i hjartemonitoren heile tida. Men i går kveld dunka h*n for første gang, mange gonger - heilt fantastisk! Eg gler meg sånn til du kjem etter. Vi kan trille masse turar til hausten/vinteren!! YEAH BABY!! stooooor klem
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 11. januar 2007 #3 Skrevet 11. januar 2007 heiiii vennen. Kom nettopp hjem fra jobben, og for noen flotte nyheter nå sparker det og alt er i orden, det var utrolig godt å høre vennen!! Håper spiren sitter denne gangen. Begynner faktisk allerede å lure på om det er noe.. er bare 3-5 dager siden el, men setter at el smertene var over, gikk det noen dager, også nå sitter jeg med sånn konstant mens press. har en smule såre og ømme rystvorter og, så her er det bare å krysse fingrene!!! hadde vært kjempemegasinnsyktherligkozelig å trille med deg til vinteren. åhhhh blir helt sjuk av å tenke på det jeg. Gleder meg masse til å kjenne de første sparkene og alt det der hvordan er formen nå da? begynner kvalmen og trøttheten å gi seg? kjempemegaklem
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 11. januar 2007 #5 Skrevet 11. januar 2007 jeg får vel dytte igjen da chiquitin
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 12. januar 2007 #6 Skrevet 12. januar 2007 nå erru fan meg treig ha ha
Gjest Skrevet 13. januar 2007 #7 Skrevet 13. januar 2007 Sorry søde! Var ikkje på nett i går - tilbragte heile dagen i gudsforlatte Sandvika i påvente av understell til barnevogn (som ikkje kom, og vi venta på Sandvika Storsenter frå 11-16!!) så då blir det henting av ny Simo Kombi på tysdag Litt tidlig å kjøpe barnevogn, men den var på salg, og det er den vil (eg) vil ha!! Ååh! Press i magen høyres bra ut! Eg håper sånn spiren sit der inne!! Skal kikke innom her igjen seinare i dag - no skal eg på Perlehuset og perle meg eit smykke (har ei venninne som jobbar der, så eg får 30% på alt eg handlar - finfine gåver å gje vekk) klemklem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå