Gå til innhold

hvordan vet man om man lekker fostervann?

Anbefalte innlegg

Skrevet

etter jeg har tissa kommer det noe mer etter jeg er ferdig. har prøvd og kjenne etter om det kommer der urinen kommer fra, men det klarer jeg ikke finne ut. det er ikke mye som kommer, bare litt og litt... noen annen måte jeg kan finne ut hva som skjer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

samme jeg har opplevd... tror ikke det er fostervann, er nok bare at muskulaturen der nede er litt slappe....

aner egentlig ikke...

andre som vet?

Skrevet

Ta på deg bind og se om det blir vått i løpet av de nærmeste timene. Det skal visst lukte litt spesielt dersom det er fostervann, men jeg vet ikke hvordan.

Skrevet

Det e nok sikkert bare mer tiss.

Æ tror alltid at æ e ferdi å tisse, men hvis æ bøye mæ litt framover på toalette, legg press på magen, eller vrir mæ, så kommer det litt mer!!

Mange gang kommer det etter at æ har gjort mæ ferdi å røyst mæ opp...

Spurte jm, og ho sa at det kom av at babyen lå såpass trangt eller lå tilfeldig på en spes måte på blæra...

Skrevet

Har selv trodd jeg lakk forstervann, var å sjekka dette. Kom masse væske og det luktet ingenting. men det var ikke fostervann. De mente det sikkert va veldig tynn utflod, man kan visst få mye a det nå mot slutten. Og det er nesten vannet ut, derfor lukter det ingenting a den utfloden. Vet jo ikke 100% va det va, men det er hvertfall ikke forstervann, så da stresser ikke jeg mer med det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...