Silker Skrevet 11. januar 2007 #1 Skrevet 11. januar 2007 Hva har dere kjøpt? Noen som kan anbefale det ene fremfor det andre. Om ikke voksi, hva slags merke? Skal ha i feb.,så vil jo at det skal være godt og varmt! Og gjerne noe han kan bruke en stund fremover. Håper på litt hjelp
Ønsker3 Skrevet 11. januar 2007 #2 Skrevet 11. januar 2007 For 6 år siden da vi fikk første jenta vår kjøpte vi en pose som het Vanvikan ullpose. Vet ikke om den selges i dag, men den har vi vært veldig fornøyd med. Det er samme prisnipp som voksiposen, bare ikke alle disse knytingene her og der. Den har to glidelås oppover. Lett å ta babyen ut og inn av posen, og veldig varm og god. Kan ha den lenge...til de er 3 år. den kan og snurpes sammen ved hodet til babyen, slik at det blir lunt og godt.
mayaya Skrevet 11. januar 2007 #3 Skrevet 11. januar 2007 Vi har blitt anbefalt Odenwälder nå fra så mange hold, at jeg _tror_ vi går for denne... Faktisk ingen som hittil har anbefalt oss Voksi, noe som jeg egentlig syntes var rart... Trodde det var den som var tingen, liksom.. :-) På andre siden, siden vi skal ha i mars, har "alle" anbefalt oss å vente med pose til høsten, siden de ikke trenger det i hardbagen.. Da er det visst nok med teppe under og dyne + evt teppe over, når vi skal ha såpass sent på vinteren.. Vanskelig dette her, synes jeg, for jeg har jo aldri prøvd det før! ;-p
Silker Skrevet 11. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 11. januar 2007 Odenwalder, er det denmed bamsen på?
venter enda en babygutt Skrevet 11. januar 2007 #6 Skrevet 11. januar 2007 Vi har kjøpt en Odenwälder Lammy dunpose XL med uttagbart lammeskinn i bunn. Har tenkt å bruke lammeskinnet i bunn med vyne over i mars og så bruke resten av posen til høsten. De finns å kjøpe på Fru Lyng, Barnas hus og av ei som heter Rita på Finn.no. Har selv bestilt fra henne.
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2007 #9 Skrevet 11. januar 2007 HER KOMMER VOKSIINNLEGGET!!!! jeg har kjøpt og anbefaler voksi, jobber i bhg. lett å regulere temp(du skifter ut dyna etter temp(sommerdyne/vinterdyne osv) kan brukes til barnet er 3 år. barna sover svært godt i voksi og du velger selv hvor tett du ønsker å ha det. ypperlig som sovepose om du er på overnatting, lett å holde ren, kan vaske trekket selv og bomullsdynen, ulldynen anbefales å renses/ du kan vaske på håndvask selv. du har også en voksivariant som kan brukes til 6 år. du får også kjøpt bæreplate til den slik at det er greit å ta med barnet sovende ut og inn av vogn uten å vekke det om du må sette fra deg vogna. posen åpnes lydløst(knyting) slik at det ikke våkner om du åpner opp når du kommer inn. jeg synes voksi er mer renslig da du kan vaske den selv i forhold til andre poser som må leveres på rens, ligger å sover i gammel svette. trenger lite klær i voksi.
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2007 #10 Skrevet 11. januar 2007 glemte å si at jeg har den fra ullkorga, gleder meg til å ta den i bruk
Silker Skrevet 11. januar 2007 Forfatter #11 Skrevet 11. januar 2007 Tusen takk for råd Er ikke lett å være førstegangs og uerfaren! Man vil jo bare det beste for det lille gullet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå