Nellybelly Skrevet 11. januar 2007 #1 Skrevet 11. januar 2007 Lurer på om noen har dette symptomet da...
*♥barney♥*fødeklar Skrevet 11. januar 2007 #3 Skrevet 11. januar 2007 Ja, jeg blir det ALLTID noen dager før EL - merkelige greier det der!
duogjeg og vitre Skrevet 11. januar 2007 #4 Skrevet 11. januar 2007 Jeg har ikke helt blitt kjent med min egen syklus ennå etter p-pillestopp for 8 mnd siden. Varierer så fælt. De siste mnd har jeg perioder både før og etter eggløsning der jeg er kvalm, spesielt om morgenen- tror det har noe med et hormon å gjøre jeg. Jeg har blitt lurt der noen ganger hehe. Er jeg gravid liksom, men neida..
Gjest Skrevet 11. januar 2007 #5 Skrevet 11. januar 2007 Jeg er småkvalm og magen krangler helt fra eggløsning og frem til dag to under mensen... Dessuten er jeg veldig oppblåst og hoven i krUtrolig irriterende!!!! Kan jo være noe annet da, men er litt rart synes jeg!!!
Høstmamma27 Skrevet 11. januar 2007 #6 Skrevet 11. januar 2007 Hei Jepps, eg også kvalmen...jeg undret meg noe på det siden det bare dukket opp for 6mnd eller noe sånt. Men tante rød kom jo på besøk så det kunne ikke vise seg at det var et tegn på ei lita spire i magen. Lurer fremdeles på hvorfor jeg blir kvalmen...men håper på morgenkvalme neste måned
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå