Gå til innhold

Noen her 85 modell og skal føde i juni??

sommerbaby i magen nr 2:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på dette og vil gjerne ha kontakt med noen. Det er artig og ha noen å prate med som er i samme situasjon som en selv. Jeg har termin 16 juni, den ble endelig fastsatt etter og ha vært på ultralyd. Er det noen der ute som er omtrent i samme båt som meg så bare ta kontakt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal føde på Bærum i juni. Har foreløpig termin 16.juni, samme som deg :) men skal på UL i morgen, så kan jo hende jeg får ny termin da...

Venter du jente eller gutt?

Skrevet

jeg er født i 86 men bare et år forskjell da.. jeg har termin 15juni.. er fra oslo og venter en liten prinsesse.. hva venter du?

Skrevet

Jeg ville ikke vite om jeg får gutt eller jente. Det er ikke noe morsomt vite hva man får i julegave heller. hehe. Men jeg har en følelse av at det blir gutt.. og du?

Jeg skal føde i Kongsvinger.

Skrevet

Skal på UL i morgen, så håper vi får vite da :)

Har veldig følelse på at det blir gutt da, så blir spennende å se om det stemmer :)

Skrevet

Jeg er 85 modell, har termin 22.juli. Kommer fra Oslo, men har flyttet til Bergen.

Skrevet

Hei! Jeg er 85modell, men har termin i slutten av mai (kan hende det tipper over til juni :) er du fra kongsvinger? jeg skal også føde på kongsvinger sykehus.

Skrevet

jeg er 84modell da:) så ett år eldre enn dere andre:)

Har foreløpig EL termin 30 juni, men regner med at denne blir flytta litt ut i juli. (fikk ikke mensen tilbake, så menstermin er jo mye tidligere og bare tull)

Håper å få plass på Tønsberg sykehus, men hvis ikke blir det Kongsberg, som jeg "hører til".

Skrevet

Hei!! hvordan går det??

Nei jeg er ikke fra Kongsvinger, jeg bor på Grinder nå. Er du fra konsvinger??

Skrevet

Hei hei!! Hvordan gikk det på ultralyden??

Skrevet

jeg er fra litt utenfor kongsvinger, men bor i kongsvinger nå ja. Så gøy at det er noen andre på min alder fra distriktet da :) har du gått på kongsvinger på videregående?

Skrevet

Ja, det var kjempe gøy;) Nei. jeg har ikke gått på kongsvinger videregående.. gått litt her og der.. har du kjent noe liv i magen enda da??

Skrevet

Hei hei.. er i uke 20+5. Termin 2juni.Både jeg og samboern min vil ikke vite kjønn.. Det er såååå spennende å vente.. Jeg har på følelse at det er ei jente, men samboern min tror det blir gutt.. Vi er ifra Oslo og jeg skal føde på Rikshospitalet.

Skrevet

ok, da vet jeg nok ikke hvem du er :) kjenner noe liv i magen, har blitt mer og mer de siste ukene .. merker det spesielt da jeg ligger i senga å skal sove. Koselig :) du da, kjent noe liv?

• 2 uker senere...
Skrevet

Det er koslig da:) Jeg har begynt å kjenne litt liv, da jeg ligger. Koselig og kjenne det:) Men jeg har hvert så dårlig i det siste, vondt i sida som går ut mot rygg og mage. Går på sterke tabletter. Hvordan har du det om dagen da??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...