Gå til innhold

vil ikke ta abort..

Meg+2gull prøver igjen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjenne meg veldi igjen i den situvasjonen!

No sett eg har i uke 22 åg ska bli aleinemamma, åg eg har aldri hvert meir lykkeli:)

Vi hadde bare hvert i lag to mnda når vi fant ut at eg va gravid i uke 6.

Jepp, å d skjede rimelig fort, han sa han skulle stille opp, men han ombestemte seg..no e vi altså ikkje ilag lenger, d e en måned sia d bei slutt.

Men eg e så gla førr at eg ikkje tok abort, har aldri hvert meir lykkeli enn eg e no:)

Kjenne at den lille tøtta mi sparke kver dag:)

*lykke tell me valget ditt*

jeg er alenemor for en gutt på 11 mnd.og jeg har møtt verdens herligste gutt, vi har det bra sammen,han viser att han er glad i gutten min.og det er så godt, men han er ikke klar for ett barn nå,.jeg har blitt glad i spira i magen,og vet att viss jeg tar det bort, vet jeg att det kan bli tøft etterpå vil ikke bli alenemor for to,,

jeg har selv tatt abort, ikke i din situasjon, men- en ting er viktig., du skal absolutt ikke høre på han barnefaren, ikke i det hele tatt. det er du, og ditt hjerte som bestemmetr, det tror jeg du vet også....:)

dra å prat med amathea, de er veldig flinke og gode og hjelper deg med alt.....det er viktig nå for deg å få litt innblikk i situasjonen din jeg fikk ikke noen formaninger, bare at det er mitt valg og at det er din magefølelse som bestemmer om du vil fortelle dette til flere, det kan gå begge veier.. jeg og eksen min(som jeg ble gravid med) valgte å ikke si det til noen. det var bare jeg og han som bestemte dette.. i ettertid har jeg fortalt det til noen "utvalgte".. men det er ferre enn jeg trodde jeg ville fortelle det til, og det tok opptil to år før jeg sa det til enkelte nære venner... men dette tar du som det kommer.. dette er en så rar situasjo i livet ditt at dsu kan ikke gjøre annet¨enn å ta en dag av gangen.

masse lykke til, til deg

klem fra ei som bryr deg :)

Annonse

Helt enig med Alexi, klart du bør involvere barnefaren! -Iallefall så lenge dere er to om dette, og dere frmdeles er sammen og ønsker å være sammen! Skjønner veldig godt at det er frustrerende når du ikke ønsker abort selv, og hvis du ikke får med barnefaren, så må du vurdere "alenemor til 2"-tilverelsen..

Kan bare ønske dere lykke til, og håpe at dere finner en løsning dere kan leve med alle sammen!

Jeg synes du slkal beholde barnet ditt, når du selv ønsker det. tror ikke jeg hadde klart å ta abort, det hadde blitt for tungt for meg. jeg mener at hvis noen absolutt ikke ønsker å ta abort så synes jeg ikke dere skal det. ta vare på spiren, men prat med barnefaren og prøv å få han med på å beholde barnet, jeg har akkurat vært oppi nesten samme situasjon, og jeg valgte å beholde barnet og ser positivt på å bli alenemor.

Lykke til;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...