Gå til innhold

slimproppen min gikk i natt - uke 31.

Anbefalte innlegg

Skrevet

i natt gikk slimproppen min... i uke 31.... vart mildtsagt litt bekymra men hadde tidligere på dagen prata om dette med ei vennine om at den går tidligere hos noen enn andre så eg roa meg fort ned igjen.

ringte nettopp legen da eg stod opp og fikk grei beskjed om å holde meg i ro på sofaen i 2 dager.. "du e herved sofadame ",sa han. ingen turer og ingen golv-vask.

så nå ligge eg her og må passe på kroppens signaler og slappe av.

slimproppen kunne gå tidli hos noen og da kunne det vere et tegn på fødsel eller så dannet kroppen bare en ny en av seg selv. RARE GREIER!

Men viss eg fikk rier så måtte eg legges inn på KK i all hast sa han.

Håper for Guds skyld at gutten min holder seg i hula si nokre veker til!

er det noen andre som ha opplevd lignende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei,jeg er faktisk ikke sikker om det var slimproppen,så må bare spør hvordan det så ut?

Hos meg var det tykk blank (disete) "hard" slim hvis du forstår,men det var ikke noe blod i det men har forstått at det ikke trengte det.

Skulle vake meg nedentil en kveld jeg dusjet da jeg merket det,det er ikke noe vanlig utflod ihvertfall.

Ringte ikke til noen men sa til mannen at nå måtte vi følge litt mned å være forsiktige for jeg trodde slimproppen var gått.

Det var i slutten av uke 30,har ikke merket noe særlig i ettertid annet enn at kynnerene kan være mer kraftige og harde enn før men det kan jo også være at jeg begynner å nærme meg slutten.

Har du merket noe?? er i uke 31 nå jeg også

Skrevet

Ei venninne av meg gikk proppen i uke. 33. Vil ikke skremme deg, men hun fødte to dager etter. Gutten var frisk og fin, så alt gikk bra:-) Men jeg har hørt om mange hvor proppen går flere uker før også, så det vet man aldri. Du får slappe av og ta det med ro.

Skrevet

Jeg er ikke sikker på om min har gått heller, men det ligner veldig på det du beskriver Lillemor. Jeg fikk vondere i ryggen og murringer etter dette. (Skjedde på lørdag).

Skrevet

Har også merket det i ryggen å slike murringer som begynnende mens,Ryggen har plutselig funnet ut at han skal være så pinglete,tåler ingenting før den verker spes. i korsryggen.

Skrevet

min var litt rund og på størrelse med ytterleddet på tommelen min og gul kvit i eine enden og mørk brun i den andre enden. den var som ein tjukk gelantin klump.etterpå kom det tjukt slim med nyere blodspor i...

fikk litt vondt i magen etterpå da eg la meg men trur da va vesleguten som vridde seg for han sparka på og hadde tydeli fest inni der :-P

har ikkje vert plaga med kynnere enda, har ikkje kjent noen trur eg... ikkje noe som e vondt eller ubehageli...

men eg har så mye andre smerter pga av bekkenløsning. er sykemeldt 100% no så eg må heldigvis ikkje på jobb i dag!

Skrevet

stemora mi mista den 3mnd før fødsel. om man mister den tidlig, danner kroppen en ny av seg selv:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...