*84*-Lykkelig 2-barnsmamma :) Skrevet 11. januar 2007 #1 Skrevet 11. januar 2007 Er det noe med leveren? Siden alt skal gjennom der, tenkte jeg.. Har alltid passet på at lille jenta mi ikke drikker så mye mme , men er ingen fare det, men det jeg lurer på er... Svigerinna mi fødte en gutt på 4kilo 3 dager etter meg. Gutten veier nå 9.5kilo og er straks 5.5mnd gammel. Men han drikker 230ml 5 ganger i døgnet.. Kanskje 5ganger, om han er ekstra sulten på natt.. Er ikke dette mye?? Han får grøt,som velling hver kveld.
-carina- Skrevet 11. januar 2007 #2 Skrevet 11. januar 2007 Jeg har lest at det har med nyrene å gjøre. Det blir for stor belastning på dem...
*84*-Lykkelig 2-barnsmamma :) Skrevet 11. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. januar 2007 Okey.. Han har drukket såpass i mer enn en mnd nå..
-carina- Skrevet 11. januar 2007 #4 Skrevet 11. januar 2007 Jeg ammer jo bare, så jeg kan ikke så mye om mme. Men de sier vel at dersom babyen passerer 1 liter mme om dagen så bør man gi grøt. Og eventuelt bør man gi to måltider, dersom ikke ett måltid er nok. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå