Gå til innhold

Jeg er operert... :o(

*Lenn* :-))

Anbefalte innlegg

Dette gikk ikke bra......

Tirsdag kveld ble jeg lagt inn på sykehuset med store smerter på høyre side.....Og det var et nytt svangeskap utenfor livmor, på den siden der eggleder var TETT (*rister på hodet*)

Eggleder er fjernet og jeg kom ut fra sykehuset i sta....Er så medtatt og har så vondt i sårene at jeg snart må på sofaen igjen.......

Dette er den fjerde lille spiren vi mister, vet ikke om vi bare skal gi opp eller hva som skjer....akkurat nå er jeg tom.

Lykke til videre alle sammen - ønsker dere ALT godt :o)

Trist klem fra

Fortsetter under...

Huff, ble helt målløs jeg nå. At verden kan være så urettferdig er helt ufattelig.

Synes det var litt rart skjønner du at jeg ikke har sett deg her inne ett par dager. Men hadde jo ikke trodd at du hadde tilbringt dagene på sykehuset. snufs

Så fryktelig lei meg. Klarer ikke å forestille meg hvordan det er å miste så mange ganger og klare å komme ovenpå igjen. Men er vel noe med at må man, så klarer en det meste.

Men du må iallefall ikke gi opp. Det tror jeg egentlig ikke du gjør heller bare du får litt tid på deg. Mye sorg som må fordøyes før en kan klare å se framover igjen. Men er sikker på at du klarer det om ikke lenge.

Tenker masse på deg vennen!!

Stor varm klem fra

Annonse

Kjære Lenn...

Hva skal jeg si? Ingenting jeg sier kan gjøre dette godt igjen uansett...

Vil du skal vite at jeg tenker på deg og jeg håper du får det bittelitt bedre ettersom hver dag nå går...

Noen positive tanker? Hmmm...

Jeg har jo operert bort begge mine eggledere og etter det ble jeg gravid:)

Når ting er som verst, så prøv å tenk på det at du faktisk har kvittet deg med et problem nå, en tett eggleder, og den vil aldri aldri kunne skape problemer for deg igjen. En fattig trøst, jeg vet...

Den var nok tett selv om egget kom litt gjennom. Det finnes alltid en bitteliten åpning, men den er ikke stor nok da de betegner den som tett. Da vil det stoppe på veien ned.

Nå kan dette aldri skje igjen.....

Ta godt vare på deg selv....

Mange trøsteklemmer

Nei og nei og nei...

Kjære Lenn, dette var triste greier..

Var så sikker på at no var det din tur til å vere lykkelig!

Men slik skulle det altså ikkje gå... Off, føler sånn med deg og dine i disse tunge stunder..

No MÅ det vere nok nedturar for dåkke, og heretter SKAL det bare gå ein veg - - - oppover!

Du får pleie deg sjølv ei stund no, ta vare på det dåkke har sammen, og ta den tida dåkke trenger.

Og hvis eg kjenner deg rett, så gir du deg ikkje så lett, men klarer å stake deg kurs vidare mot målet!

Du skal vere med oss i firerbanden i løpet av 2007, basta!

Sender deg med dette noen varme tankar fra vestlandet, vit at eg tenker på deg kjære gode, snille, pågangsdriftige Lenn!

Og- disse orda har hjulpet meg; DET ER I MOTBAKKAR DET GÅR OPPOVER:)

Din venn,

Nå har jeg litt mer å skrive.. sorry at jeg ikke skrev mer på første svar til deg, ikke ofte jeg blir tom for ord..

Selv om vi ikke har hatt så mye kontakt så har vi fulgt med hverandre, gratulert hverandre i oppturer og sendt klemmer ved nedturer..

Jeg kan ærlig og oppriktig si at er det noen jeg virkelig unner en spire som holder seg på riktig sted i 9 mnd så er det deg!

Du har et pågangsmot som jeg ikke har sett ved noen andre. Med tanke på hva du har vært igjennom så er det helt vanvittig at du klarer å holde motet oppe.. Men det gjør du, du reiser deg opp igjen og ser videre.. Ikke alle hadde klart det!! Prøv å hold fast ved den egenskapen.. selv om det ikke er lett akkurat nå...

Jeg skal ikke skrive tvi tvi og lykke til neste gang.. slike setninger blir for dumme i denne situasjonen. For det er helt forferdelig at dette skulle skje deg igjen! Det er ingen måte å trøste deg på dessverre..

Vet du hva Lenn.. Og dette mener jeg og.. Du fortjente å bli gravid før meg. Og jeg vet så inderlig godt! Jeg ser bakover i en tida jeg sleit. Og jeg vet at til tross for mine spire-engler og mnd med frustrasjon så var jeg tross alt heldig. Jeg slapp prøverør, det slitet, for ikke å snakke om at det koster litt..

Tenker veldig mye på deg, og har grått en skvett for deg i dag! Og banna en del da.. men sånn er jeg, det har du sikkert fått med deg. Jeg banner fælt når jeg ser urettferdigheter..!

Så til helvete med storken og alt annet!! Håper storken brekker vingene sine og flyr rett inn i et tre!

Ble langt dette.. Håper du og den lille familien din kommer over dette. Ihvertfall klare å leve med det og kanskje en dag prøve igjen. Sender mannen din en god klem også, kan ikke være lett for han heller! Kos dere med sønnen deres.. han må være utrolig god å ha nå..=)

Mange klemmer fra en ydmyk

NEIIIII!!!! Dette skulle ikke skje Lenn!!!!

Jeg er så ufattelig lei meg på dine vegne. Jeg har snart vært inne på denne siden ett stund nå og du er en av den som har hjulpet meg så mye med dine innlegg og svar. Ble så glad når det endelig hadde lykkes for deg etter alle nedturene du har hatt.

Ord blir fattige i en slik stund, men du skal vite jeg tenker masse på deg!!!! Har savnet oppdattering fra deg de siste dagene og det var ikke dette jeg ville høre!!!

Ta godt vare på deg!!!

Stor trøsteklem fra

Tusen takk for utrolig fine svar! Dere er (og jeg har sagt det mange ganger før) helt fantastiske!

Sambo kom med sin bærbare pc for å høre om jeg ville inn til nettvennene mine. Han vet at jeg har hatt god hjelp fra dere før .o) Snill han da :o) Stakkar, han hadde bursdagen sin den dagen vi opererte vekk spiren vår........

*Sukk!*

Jeg vet at jeg har et problem mindre nå, ved at egglederen er fjernet. Den var uansett ødelagt. men jeg synes det er på kanten av min gynekolog å si at vi bare kan sette i gang å prøve på vanlig måte, for den høyre egglederen er nå tett. Han skulle iallefall sagt at det alltid er en liten mulighet for at egget kan sette seg fast inni der likevel...For hadde vi visst det, da ville vi ALDRI prøvd å bli gravide når eggløsningen var på den siden....

På min forrige exu forbannet jeg meg på at dette skulle aldri skje igjen...Jammen er livet ikke alltid helt som vi ser for oss. Og jeg er så glad for alt vi ikke VET på forhånd.....Da er det "bedre" å ta ting som de kommer.

Vibeke: Jeg både lo og gråt da jeg leste svaret ditt.... Og jeg må skynde meg å si at dette er jo ingen konkurranse om hvem som skal bli første gravid og hvem som fortjener det mest og minst. Jeg skriver ofte at jeg synes livet er urettferdig, og med det så mener jeg at det er urettferdig at noen må gå gjennom så enormt mye....Ikke at jeg ikke unner andre lykken! Husk at du har også vært en sliter, og du har hatt ditt og stri med.... Det forsvinner ikke om man blir gravid.....(det er derfor jeg forsvant fort vekk fra Bli gravid-siden..Husker du..?."Guuud jeg har prøvd i 2 måneder, jeg er sååå sliten...") Stønn!!

JA - en sliter som blir gravid er heldig, men jammen har vi med oss MYE elendighet i bagasjen vår. Tårer, slit,tanker, småspirer i himmelen...... Men jeg synes det var veldig fint skrevet av deg og jeg gråt da jeg leste det.

Setter kjempepris på at dere unner meg det beste, tenk at noe en forholdsvis "ukjent" person skriver på nettet kan bety så mye !!! :o) Nå må jeg smile :o)

Jeg skal ærlig innrømme at jeg blir mer glad på en sliters vegne når hun blir gravid,enn en som får full klaff på 1.forsøk.......Fordi vi her inne (og på ass.befr) kan forstå hverandre 100% og kan på en helt annen måte forstå gleden når sånt skjer. Jeg liker ikke at noen tar graviditet som en selvfølge (noe man av og til leser på bl.a Skravlesiden....) "Når skal du ha nummer 2.?"..og sånn....Det blir iallefall helt fjernt fra sånn jeg har mulighet til å tenke....

Ta vare på dere selv og småspirene deres - husk for hver dag som går at dere er heldige, og at dere fortjener lykken!!

Kommer til å titte innom i ny og ne for å se hvordan det går med dere.

(PS. Skal følge med i avisen MalinL når det nærmer seg lykkedagen din :o)) OSSL er et flott sykehus å føde på iallefall!!

Lykke til alle sammen!

Klemmer fra

Annonse

Neiiii, dette skulle ikke skje....

Var utrolig trist å lese. Jeg som syntes det var så koselig at også du var blitt gravid etter mange forsøk og mye strev...

Vet ikke hva jeg skal si for å kunne trøste, det er vel lite trøst i det meste i slike situasjoner, og om jeg ikke har så mange ord som kan trøste deg vil jeg sende deg massevis av trøsteklemmer .......

Ønsker deg lykke til videre og håper allikevel du snart vil få ønsket ditt oppfylt.

Trøsteklemmer fra lille....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...