Gå til innhold

Da er jeg hjemme fra sykehuset og nyoperert... :o(

Anbefalte innlegg

Tusen millioenr takk kjære jenter!

Jeg gjentar nok meg selv litt her, men en god ting kan vel ikke sies for ofte?? Dere er utrolige og jeg er veldig glad for å lese svarene deres!

ha en riktig god helg videre alle sammen og lykke til uansett hvor i prosessen dere er :o)

Sofaen venter......

Klem fra

Fortsetter under...

Kjære deg!

Så ufattelig trist! Er veldig lei meg på dine vegne... Det hele virker bare så utrolig meningsløst.. Bruk den tiden du trenge på å sørge, og så kommer du sterkere tilbake når tiden er inne! Du virker som en utrolig positiv person med masse "guts"!

Sender mange varme tanker,

og en stor trøsteklem!

Kjære Lenn...

Føler med deg.

Om du velger IVF igjen - kanskje blir du gravid da? :-) Men er problemet at det ikke fester seg hos deg? Har du prøvd Klexane?

Det skal vi neste gang. Noen venner av oss gjorde det - og det festet seg... Jeg vet ikke hva jeg skal si egentlig. Ønsker jo bare allt godt for deg.

Hyl og grin og gjør det du må for å komme igjennom dette.

Ta en pause fra allt en stund - og forsøk kanskje igjen til våren?

Vi har hatt en pause på noen mnd nå. Og det var godt for hodet. Godt å slippe tankekjøret.

Vær sykemeldt en stund om du kan - og ta vare på deg selv.

Klem fra

Tusen takk igjen for svar .o)

Varmer mer enn dere aner.............

Ja har sykemelding ut januar, fra før, så jeg kommer iallefall til å ta ut den (så får jeg bare se om kroppen og hodet er klart for noe aktivt da...)

Ung Voksen: Nei det blir nok ikke noe prøverørsforsøk på noen måneder.... I og med at vi ble gravide på egen hånd denne gangen er et nytt håp tent i meg, og vi kommer til å være litt "tilbakelennt" i forhold til nytt IVF forsøk...Men vi har jo liggende medisiner for 10 000,- her, så..........

Lykke til videre alle sammen :o)

Stooor klem!!

Åhh, dette var kjempetrist Lenn. Får tårere i øynene mine når jeg tenker på deg,var så glad når jeg kunne lese at du var gravid....skulle inn her i dag for å se til "gamle kjenninger" og for å se hvordan det gikk med deg og babyen...så fikk jeg se dette innlegget og ble skikkelig lei meg :-)

Ta vare på deg selv og hverandre...tenker på deg :-)

Klem fra

Annonse

Kjære Lenn.

Dette var skikkelig vondt å lese. Du hadde visrkelig fortjent at det skulle gå bra denne gangen. Jeg har mistet tre gangers elv så jeg vet litt hva du gjennomgår, Men jeg har aldri hatt exu.

Jeg tenker på deg! Vet ikke helt hva annet jeg kan si. Håper du har venner og familie som kan støtte deg til du kommer deg på bena igjen.

Lykke til videre!

Kjære Lenn!

Vil bare sende deg en god klem og masse håp om at det nye året vil være mye snillere med deg fremover...

Dette unnet jeg det så absolutt ikke, og jeg håper dere snart klarer å se fremover mot nye horisonter.

klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...