Gå til innhold

Da er jeg hjemme fra sykehuset og nyoperert... :o(

Anbefalte innlegg

Ting som er for gode til å være sanne, er visst som regel det....

Etter lykkerusen min over å ha klart å bli gravid på egen hånd, kom smertene ved høyre eggleder....

Havnet på legevakten på tirsdag kveld, klarte ikke gå. Rett på operasjonsbordet og tok vekk den høyre eggleder med den bittelille babyspiren vår i.... *hulk* Dette er mitt 2. svangerskap utenfor livmor, på samme side....Dette betyr at en røntgen/ kontrast undersøkelse av eggledere er aldri 100% sikker...jeg fikk i oktober vite at den høyre eggleder var tett, noe dette beviser at den IKKE var.......

Nå er jeg bare helt tom. Har ikke klart å ta dette skikkelig innover meg enda. Har så vondt i operasjonssårene at jeg ikke orker å gråte heller.

Dette er den fjerde lille spiren vi mister......

Vil bare takke dere for at dere er her, og at man kan komme hit med alle slags plager. Tusen takk......

Nå må jeg tilbake til sofaen......

Tårevåt hilsen fra en som setter stor pris på dere.....

Fortsetter under...

Min kjære venn!

Som jeg skrev inne på Gravide Slitere,så er jeg fryktelig lei meg for hva du har måtte gjennomgå.Er det virkelig ikke mulig for deg å oppleve litt lykke.......................?

Jeg tenker og føler med deg Lenn.

Stor trøsteklem fra meg

Nei så trist, du som endelig klarte det også på den naturlige måten...

Er det ikke det ene, så er det jaggu det andre....

Får håpe at din mann tar godt vare på deg nå i denne tiden, men og at dere tar vare på hverandre!

Vi blir stadig minna på at livet ikke er rettferdig....:-(

God bedring.

Klem

Annonse

Huff,så forferdelig trist:(Vet ikke helt hva man skal si,annet at jeg føler med deg og fikk helt vondt i meg når jeg leste dette...

Masse trøsteklemmer og varme tanker til deg!!!

Og god bedring..

Uff, dette var leit. Jeg som akkurat har gledet meg over det som så ut til å bli en solskinnshistorie for deg.(Jeg er ikke så ofte her inne nå, og er jo så heldig at jeg er 30 uker gravid idag, men er av og til inne og ser etter hvordan det går med 'gamle slitere fra min tid' her inne).

Kan ikke annet enn å sende trøst, gode tanker og ønske om god bedring og - lykke til videre!

HÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ er faan ikke sant???????????????????

Nei uff nå ble jeg kjempe lei meg.. dette går jo ikke an?? hvorfor skal du være så uheldig?? du fortjener så å være lykkelig og med spire i magen!!!!

Jeg vet ikke hva jeg skal si jeg Lenn.. du får ta noen dager nå og bare ta det med ro.. så får du komme tilbake til oss!!! vi er her for deg...

STOR TRØSTEKLEM FRA MEG

Forferdelig trasig å komme inn å finne dette innlegget, jeg har vanskelig for å finne ord.

Tenk at man skal måtte oppleve sånt da... Bare et blaff av lykke før det er over liksom...

Jeg håper inderlig solen skinner i livet deres igjen ganske så snart, og at det som snart spirer og gror igjen blir hos dere.

Varm klem sendes deres vei.

Annonse

ÅH!kjære deg!!!!!

*tåre triller på kinnet mitt*

Nå ble jeg lei meg på deres vegne,vet hva dere går igjennom nå av sorg.....

Skal "det"ingen ende ta????

Nei nå er det nok!!!!-alt du må igjennom!

Sørg,hyl og grin også kommer du sterkere tilbake("kjenner"jeg deg rett!)

Ta godt vare på hverandre!

*trøste klem* blir nå sendt over til deg!

Mange millioner takk! Det betyr veldig mye for meg å se det dere skriver. Det er ikke mange som skjønner hvordan dette er.....

Lykke lykke til jenter, dere fortjener lykken så inderlig!!!

Stor klem fra

Lenn!

Du fortjener masse lykke du også!

Jeg tror ikke jeg har "møtt" noen som har en sånn styrke som deg.. Jeg så imponert over hvor sterk du er, løfter deg selv gang på gang når det butter i mot. Din inneboende styrke må være enorm!

Jeg har lest en del av dine innlegg og jeg har fulgt med din reise på denne veien mot et kjærlighetsbarn , og jeg kan ikke forestille meg hvordan du har det egentlig.

En sitter bak tastaturet og kjenner en har lyst til å gråte på dine vegne. Skulle ønske det gikk an å gjøre noe mer for deg, for du har virkelig stått på for andre . Og nå er det du som trenger støtten fra oss som har fått din støtte og hjelp tidligere.

Det eneste jeg kan gjøre, er å fortelle deg hvor fantastisk du er, og fortelle deg at du betyr mye for mange her inne. Selv om vi ikke kjenner hverandre personlig, så blir man liksom en del av "familien assistert" når en kommer inn hit.

Ønsker deg et stort blått kryss !!!

Og masse lykke til fremover, kjære deg!

Herregud, Lenn som jeg føler med deg. Dette var virkelig trist!

Det kommer ikke til å bli enkle dager fremover, men jeg håper og ber om at du går lysere tider i møte.

Nå opplevde ikke jeg set samme som deg, jeg var på UL og alt så bra ut, så en liten stund senere i uke 10 var den død.

Det er så innmari vondt, og jeg er fremdeles ikke ferdig med det. I dag er det en uke siden vi var på UL, og jeg måtte vente 3 dager på utskrapning. Men for den søte jenta mi sin del, er jeg så innmari bestemt på å ikke gi opp.

Hun begynte å gråte senest i går, og sa at hun var lei seg i hjertet sitt, for at hun aldri blir storesøster

Jeg ga henne et løfte der og da, at UANSETT skal hun bli det en dag. På den ene eller den andre måten, vi vet bare ikke når, eller til hvem:o)

Og det ordner seg for deg og, Lenn. Det er jeg sikker på!!

Du virker som en veldig sterk jente, som ikke bukker under.

Det snes jeg er innmari bra, klart du er knust og lei deg, ( OG det skal du få være, det er viktig å sørge ) Men IKKE gi opp!!

Det blir din tur også, det føles bare så innmari urettferdig at dette skal skje med oss som strever så innmari med det.

Kjempeklem fra i som sørger med deg! :o)

Kjære Lenn

Uff, så forferdelig triste nyheter! Det er så innmari urettferdig!!!!!! Jeg har ikke opplevd det samme som deg, så jeg kan ikke si at jeg vet hvordan det er....men jeg kjenner at jeg blir helt dårlig når jeg tenker på det.

Stor varm klem til deg, Lenn! Håper du snart er frisk og rask igjen!

Dette er bare fryktelig trist Lenn.

Akkurat nå syns jeg livet er jævlig urettferdig!!!Det skal vel nesten ikke være mulig engang å oppleve det to ganger.

Blir tom for ord, ikke mye jeg kan si som kan trøste nå.

Håper så veldig at det skal gå bra for deg neste gang, når du orker å begynne igjen.

Sender deg mange gode tanker og håper at du har ork til å starte opp igjen etter at du er kommet deg ..............

Stor klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...