Gå til innhold

dulle dalle..

Anbefalte innlegg

Skrevet

det er ikke lett å være mamma i dag.. så mange råd og bekymringer om rett og galt.. bare amme, ikke gråte, koke smokker hvert minutt, innholdet i a-kremer osv.. også de mye diskuterte "gråte-seg-i-søvn" metodene som finnes.. Og de som på det sterkeste fraråder oss mødre å bruke slike metoder.. de fleste av oss som i dag er "voksne" gjennomgikk slike metoder for at vi skulle sovne da vi var små.. kan ikke si jeg lider noen nød, eller har hatt en tung barndom pga mine foreldres valg om å la meg surve litt i noen minutter før jeg sovnet..

jeg tror hvert foreldrepar bør finne sin måte for å få hverdagen til å fungere, og ikke høre på alle andres meninger.. det blir litt mye dulling og dalling på disse sidene.. som da en mor spurte om man lagde klar mme etter klokka, slik at datteren hennes skulle slippe å gråte noe før hun fikk mat.. hallo.. lillegutt får mme, men han tåler å vente i 2 minutter mens melka varmes..

jeg er selv engstelig for at jeg gjør noe galt som nybakt uerfaren mamma, men det finnes jo grenser for hva man skal plage seg selv med :o) jeg gir lillegutt masse kjærlighet og tid, også gjør jeg sikkert noen feil underveis, men jeg er sikker på at resultatet til slutt blir bra..

livet blir så mye bedre med en litt mindre bekymringsfull hverdag :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du si nå... kvær og en av oss må ta tel oss den informasjonen vi får og sil ut det som passa førr oss og vårres onge...det finns mange veia tel rom... og det e førskjellige måta førr førskjellie folk... bruk førnuftn folkens så går det bra :D

Klem

Skrevet

Enig med deg der ja, er mye "slik, men ikke slik" og "undersøkelser viser at..."

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...