Mimi2 Skrevet 11. januar 2007 #1 Skrevet 11. januar 2007 Etter juleferien da vår sønn på 2 1/2 sov i reiseseng på vårt rom hos moren min, er vi inne i en ny runde med sovetrøbbel. Han våkner et sted mellom 2 og 4 og vil opp i senga vår. Etter å ha tatt han opp 3 netter på rad bestemte vi igår at nå er det stopp. Ingen av oss sover godt når vi sover sammen, sønnen vår ligger urolig og dytter og sparker og jeg er gravid i uke 35 og har stooor mage. Vi har begge krevende jobber og blir helt utslitte av å ikke sove nok. I natt sa vi at han må sove selv i egen seng og da hylskrek han i to timer fra 2-4. Føler oss som forferdelige foreldre men vi må komme oss ut av denne onde sirkelen. Hvis en av oss sitter ved sengen hans og koser med han er det greit og han sovner i løpet av 30 minutter, men jeg synes også det er også uholdbart å gjøre hver natt. Jeg har satt på litt lys på rommet men det synes ikke ut som om det gjør det noe bedre. Noen gode forslag?
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2007 #2 Skrevet 11. januar 2007 Har noenlunde samme problem... I natt måtte han opp fordi senga hans var full av hester.. var ikke plass sa han... tror han drømmer mye for når han er trøtt snakker han endel i ørska..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå