Gå til innhold

Når kommer bivirkningene av synarela?

Anbefalte innlegg

Hei hei,

Jeg har gått på synarela i 5 dager nå, altså ikke så lenge. Men jeg lurer på når de evt bivirkningene kommer? Går jo og kjenner etter bivirkninger hele tiden og har foreløbig ikke merket noenting, så lurer på om jeg slepper klar da eller om de kommer senere? Og hvilke bivirkninger har dere fått? Ha en fortsatt fin dag!

Fortsetter under...

Hei!

Det er ikke sikkert de kommer i det hele tatt!! Jeg har ikke fått en eneste bivirkning av verken spray eller sprøyter, og dette er like "normalt" som å få bivirkninger av alle slag..

Har kanskje vært litt "heit" (hetetokter) til tider, men ikke plagsomt i det hele tatt!! Er selvfølgelig veldig takknemlig for dette!! Frykta det verste!! ;)

Har nå gått gjennom hele "kuren" og skal på ultralyd i morgen, så er snart (håpe, håpe) i mål!!

Masse lykke til!

Klem fra

Hos meg tok det ca 1 uke før jeg begynte å kjenne noe.

Trodde jo jeg skulle slippe unna, men den gang ei...

Humøret ble som en svingstang, kunne plutselig bli på gråten av ingenting...

Og jeg fikk veldige hetetokter, de varte helt til jeg begynte med sprøytene.

Håper du slipper, men uansett- man klarer det meste når man vet hva belønningen kan bli:-)

Heisann:)

Jeg husker ikke helt når bivirkningene kom,men hos meg kom de stort...Hadde masse humørsvingninger og hetetokter..Jeg kunne plutselig bryte ut i gråt,uten noen som helst grunn.Og jeg kunne bli kjempesinna på mannen,helt uten grunn,stakkars.Hunden har aldri fått så mye tur som når jeg gikk på hormoner:)Men han tok det med et smil,det var jo for en god sak.

Jeg har gått på spray i snart to uker nå. Syntes jeg har sluppet veldig billig unna:-) Har litt humørsvigninger, endel på kvelden....ellers ingen ting. Så får håpe du er lik heldig som meg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...