Lolita<3prins&prinsesse Skrevet 11. januar 2007 #1 Skrevet 11. januar 2007 Men samtidig ikke. Var på 3d-UL igår, kjørte langt for å komme oss dit, ca. 20 mil. Gynekologen var hyggelig, og ULen begynte. Baby hadde lagt seg med hode ned i bekkenet, og nesa inn mot ryggen min. Ergo, vi kunne ikke se noen ting av ansiktet på bildene i 3d.... Vi holdt på i nesten 40 minutter i håp om at baby kanskje skulle snu seg litt, men nei...... Jeg ble så lei meg og skuffet, har jo tross alt gledet meg til dette i nesten 4 mnd..... Føler at hele dagen var bortkastet og at vi godt kunne brukt de pengene på noe helt annet. MEN, vi fikk vite at alt var i skjønneste orden med den lille JENTA vår!! =) Ja, vi skal ha ei lita jente. Jeg som var sååå sikker på at det var gutt, ble jo helt paff når han sa det. =) Hun veide ca. 1900 gram, og var helt perfekt. Hun gapte og smilte og vinket til oss. Dette så vi på vanlig ul. Så vi er utrolig glade for at alt er i orden og at hun er frisk som en fisk! Alt i alt, en god dag, med noen mindre gode innslag.
Venterogventer Skrevet 11. januar 2007 #2 Skrevet 11. januar 2007 Jeg hadde det samme "problemet" på 3d også. Men etter hard jobbing fikk vi noen bilder av ansiktet. Kunne jo blitt mye bedre, men hun trivdes tydeligvis med hodet langt ned:-) Jeg tok i uke 27. Da veide hun 1221 gram. (Langt oversnittet i forhold til alder, så hun er stor.) Hvilken uke er du i nå?
Lolita<3prins&prinsesse Skrevet 11. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. januar 2007 Er 30+5 idag. Jenta lå heeelt nede i bekkenet, og nektet å snu hodet. Armene lå også fint plassert forran ansiktet... Kjipt at vi reiste så langt og så fikk vi ikke ett bilde.
Venterogventer Skrevet 11. januar 2007 #4 Skrevet 11. januar 2007 Ja, det skjønner jeg. Men... dere fikk jo vite at det er en frisk liten JENTE da:-) Har dere navn klart?
Lolita<3prins&prinsesse Skrevet 11. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 11. januar 2007 Ja, og det er som jeg sier, det er jo tross alt det viktigste!! Hun er frisk, helt perfekt i str. og hjertet slo sterkt! =) Var selvfølgelig deilig å se henne igjen! =) Ja, jentenavnet har vi hatt klart lenge, mens vi ikke har blitt enige om navn til gutt. Så igrunn helt greit at det blir jente, så slipper vi å tenke på guttenavn. =) Jenta skal hete Julia. <3
Lolita<3prins&prinsesse Skrevet 11. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 11. januar 2007 Har dere navn klart forresten?
Venterogventer Skrevet 11. januar 2007 #7 Skrevet 11. januar 2007 Julia er så fint. Det har stått på vår "topp 3"-liste hele tiden. Men nå er det bestemt at hun skal hete Saga. Jeg gleder meg:-)
Lolita<3prins&prinsesse Skrevet 11. januar 2007 Forfatter #8 Skrevet 11. januar 2007 Ja, jeg bare elsker det navnet! Det rare var at vi begge likte det med en gang. Var ikke en diskusjon engang. =) Saga høres jo kjempetøft ut da! Gleder oss veldig vi også. Blir bare mer og mer virkelig for hver dag som går synes nå jeg... Kjenner jeg får litt sånn tidsnød... Har alt for liten tid til å få gjort alt ferdig. Men det går seg til! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå