Gå til innhold

kan jeg bli med i klubben?

Anbefalte innlegg

hei,hei!har vært på sidene og lest i 6mnder..nå er jeg sykemeldt pga mye kynnere og bekkenløsning og har masse tid!Jeg skal ha gutt nummer to 13 april(har en på to og et halvt fra før)!!ser frem til å ha mere tid til å slappe av og hente krefter,syns det er kjeeeeempeslitsomt å være gravid og ha han andre tassen på to!og han vil absolutt ikke ha noen lillebo som han sier,nei,"mamma har tiger i magen "hm..han blir nok skuffet da ja..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7738563-kan-jeg-bli-med-i-klubben/
Del på andre sider

Fortsetter under...

du er hjertelig velkommen inn hit du også....

synd at du er sykemeldt, men håper at det hjelper på kynnerne dine...de er jo ikke kjekke å ha hele tiden.

Jeg selv venter nr 2 19 april. og jeg er sykemeldt pga det jæ..... bekkenet mitt... ikke noen god opplevelse og i tillegg så har jeg begynt å kjenne desse kynnerne... kommer hele tiden når jeg gjør litt for mye... og det er ikke snakk om mye.

Lykke til med tigeren i magen:) he he he

Velkommen til oss.. =o)

Kan tenke mej det e meir slitsmt å være gravid med nr to... Ej e fystegangs, og ej nyte det dinne gongen, men so e no ej frisk og oppegående oxo... =o) Men hadde ikkje klart og jobba og stått på slik som ej gjær no viss ej hadde en liten en heime, det trur ej ikkje... Ej kan samle nye krefter kvar kveld, og av og til sove lenge frampå.. =o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...