cristina Skrevet 11. januar 2007 #1 Del Skrevet 11. januar 2007 Heisann Tok ut fire egg igår, det gikk kjempefint, men var rimelig trøtt og matt etterpå. Sov i bilen hjem og omtrent hele ettermiddagen og kvelden på sofaen. Har sovet godt i natt også og er enda i morfinrus kjennes det ut som. Ringte nettopp til klinikken og fikk vite at 2 av de fire hadde blitt befruktet og er såååå lykkelig!!!! Vet at det er langt igjen til et barn (eller to), men det er iallefall et steg i riktig retning, og jeg er så glad. Håper at det går veien denne gangen. Det blir innsetting imorgen ettermiddag, og da håper jeg at eggene er firedelte. Som regel er det tredelte hos meg, og jeg vil helst ha dem firdelte. Sist gang var ett av eggene fragmentert, og det er visst ikke noe godt tegn. Håper de er helt fine denne gangen! Syns at vi fortjener å lykkes denne gangen, har vært igjennom så mye nå. Dette er 6. gang, og jeg syns at det holder! Har jo vært gravid to ganger før, først mistet vi jo i uke 7, og så tvillingene i uke 10. Nå syns jeg virkelig at det er min tur altså!!!!!!! Enn du da, hvordan går det med spiren din? Jeg er så glad på dine vegne Lenn. Ønsker deg alt godt for fremtiden, og håper å komme med gode nyheter til deg om blått kryss om en to ukers tid. Kryss fingrene for meg! Stor stor klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7738379-lenn-oppdatering-som-lovet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lenn* :-)) Skrevet 11. januar 2007 #2 Del Skrevet 11. januar 2007 Så flott cristina! Tenker masse på deg. Som du kanskje har sett så gikk ikke dette bra for meg i det hele tatt. Er helt tom og utrolig trist og lei meg nå (i tillegg til smertene i sårene) Må gå på sofaen nå...... Lykke til vennen!! Trist klem fra en som setter stor pris på deg! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7738379-lenn-oppdatering-som-lovet/#findComment-7739025 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå