Gå til innhold

Hvor lenge må jeg vente på innkalling til tidlig UL????


Solunger aug-07 og april-09

Anbefalte innlegg

Var hos legen tirsdag 2/1 og hun sendte rekvisisjon til både ordinær og tidlig ultralyd. Hadde en SA i høst, hvor fosteret hadde slutte og vokse et par uker før. Ble da sendt direkte til UL. Også denne gangen har jeg hatt en liten blødning og en del spotting. Er fullgåtte 9 uker og bekymrer meg veldig.

 

Synes det skulle dukke opp et brev i postkassa snart. Skulle jo liksom være TIDLIG UL.... Fikk beskjed om å ringe legen hvis jeg ikke hadde hørt noe innen to uker. Kommer til å ringe henne på mandag hvis jeg ikke har hørt noe til da. Men er sååååå utålmodig!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Hvor lenge du må vente på svar avhenger sannsynligvis hvilket sykehus du tilhører, og kapasiteten der. Jeg var hos legen 4. jan, og har nå fått time til tidlig UL om ei uke. Du kan jo også ringe stedet du skal ta UL selv, og spørre hvor timen er blitt av?!

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Fikk du innkalling i posten? Synes det er tida for å svare meg nå, så kommer til å mase over helga hvis det ikke kommer noe snart! Kanskje jeg kan ringe direkte på sykehuset, ja! Hører til Kongsvinger sykehus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk brev i posten ja. Men, det er ikke noe problem å ringe sykehuset å sjekke. Ring i morgen du, så slipper du å spekulere på det i helga.:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var hos legen 3/1, og fikk innkallinga til tidlig UL i posten i dag.. Så det tar litt tid.. Du har den nok ganske snart du og:) Hvis ikke er det jo mulighet for å ringe sykehuset og sjekke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar!

 

Jeg har enda ikke fått noen time til tidlig UL, men i går fikk jeg innkalling til ORDINÆR UL.... Synes ikke det burde ta lenger tid med innkalling til tidlig UL, haster egentlig mer med den.

 

Kommer til å henge på telefonen til sykehuset på mandag ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...