2 tette - med flette Skrevet 11. januar 2007 #1 Skrevet 11. januar 2007 Jeg må bare si det at etter alt det som har skjedd, så klarte jeg nesten ikke gå inn på denne siden her Men etter 2 min på bli gravid så har jeg nesten fått gnisten tilbake igjen.. Alle er så positive og hyggelige, og det trenger man jo Bare for å rose dere litt ! Stå på jenter !
Gjest Skrevet 11. januar 2007 #2 Skrevet 11. januar 2007 Så bra for deg! BliGravid er et veldig hyggelig forum med masse trivelige jenter Håper du vil trives sammen med oss Og at oppholdet ditt ikke blir for langt her inne... Hehe
2 tette - med flette Skrevet 11. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. januar 2007 Det håper ikke jeg heller ! Ja det er en litt annen stemning enn det er på 1.trimester.. Der er alle så negative.. hehe
Gjest Skrevet 11. januar 2007 #4 Skrevet 11. januar 2007 Hei! Koselig at du føler det sånn da! Jeg har det på samme måte! Har gått igjennom det å miste lille jenta vår i november, og da var jeg gravid i 19.måned. Trodde aldi jeg skulle klare å komme tilbake hit... Men det er deilig å prate her og lufte tankene sine... Er det lov til å spørre hva som har skjedd? Fint at du har det bra her inne i alle fall! Klem
2 tette - med flette Skrevet 11. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 11. januar 2007 Skrev et innlegg som ligger litt lenger ned.. Jeg hadde en SA i juni, og ble gravid igjen i oktober, men den måtte skrapes ut på lørdagen som var.. Jeg har fått feil medisin på masse greier som jeg ikke trengte, og føler at det har bidratt en del til det.. Så utrolig trist å miste så sent i svangerskapet.. Jeg var jo ikke lenger enn 13 uker på vei, så det er jo ikke noe spessielt med det.. Du prøver igjen eller ?
Gjest Skrevet 11. januar 2007 #6 Skrevet 11. januar 2007 Ja, er du gal!! Vi prøver igjen!! Mistet i november, så har ikke hatt muligheten til å prøve aktivt før nå forrige uke. Men du kan tro at vi prøvde!! Nå har jeg IKM om 6 dager, så da får vi se hva som skjer. Uansett vil vi fortsette å prøve. Vi fikk se lille jenta vår etter hun hadde dødd, og hun var helt nydelig! Så flere nydelige barn, det vil vi ha!! Ber om at vi skal få det til snart!
2 tette - med flette Skrevet 11. januar 2007 Forfatter #7 Skrevet 11. januar 2007 Det må ha vært tungt! Jeg krysser fingrene for deg Kanskje er du allerede blitt det nå?
Mitzy Skrevet 11. januar 2007 #8 Skrevet 11. januar 2007 Samme her! Har grått i dagevis..slettet profilen min og alt så mørkt ut. Men så klikket jeg meg tilfeldigvis inn her og da fikk jeg gnisten tilbake. Ja jenter vi gir ikke opp!
AwholeNewWorld Skrevet 11. januar 2007 #9 Skrevet 11. januar 2007 Hei Miriam! Jeg har tenkt på deg siden jeg så du svarte på innlegget mitt i Juli klubben. Jeg er enig med deg, at jeg ble også litt glad inni meg når jeg kom hit. Nå krysser jeg bare fingrene for oss begge to at den lille blir i magen vår i 9 mnd nå!! Lykke til! Håper vi kan holde kontakten her for så å komme oss over i en termin klubb sammen igjen! Stor klem fra meg!
2 fine små Skrevet 11. januar 2007 #10 Skrevet 11. januar 2007 Saa fint da....at ting snur for dere, det er bra aa hoere at man kommer videre etter triste tap. Det har ogsaa jeg gjort. Glad for aa hoere at det er fint aa komme hit, det synes jeg ogsaa, selv om jeg aldri rakk aa komme meg til 1. trim, grunnet tidlig MA i november, saa gikk ikke inn paa 1. trim en gang. 1. trim har kanskje lett for aa bli litt "problemfokusert", naturlig nok, siden man er redd for alt mulig i 1. trim. Vi som kommer etter faar snu wib'en naar vi kommer dit... =o) Jeg er ogsaa imponert over nivaaet her inne, det er fantastisk at man kan vaere en saann troest for hverandre, og loefte hverandre. Jeg slet ut de som ville vaere med dagen foer utskr 2 hele uker etter MA, og det var helt utrolig fint at 7-8 damer som jeg ikke kjenner en gang, fikk meg gjennom den lange, tunge kvelden jeg hadde da. Etter at alt var over, klarte ogsaa jeg aa snu meg raskt, synes liksom jeg hadde faatt toemt meg skikkelig, og det var fantastisk fint. Lykke til videre, med ny gnist!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå