stolt mamma t to jenter+ spire Skrevet 11. januar 2007 #1 Skrevet 11. januar 2007 Jeg vet vel egentlig hvilke beskjeder jeg kommer til å fånår jeg skriver innher:) Skal prøve å drikke isvann nå å håper at dette hjelper. Har ikke lyst til å ringe føden, selv om det er det de er her for. Noen andre som har opplevd dette, og barnet har kviknet til av seg selv??? Uff, liker ikke dette........
guttemamman:) Skrevet 11. januar 2007 #2 Skrevet 11. januar 2007 Du MÅ rinf føden, så enkelt er det, du har allerede ventet for lenge, helt sant.... Lykke til, det går helt sikkert bra, men for all del, ring!! Klem
Skilpadden Skrevet 11. januar 2007 #3 Skrevet 11. januar 2007 Ring føden, så sjekker de det. Håper alt er bra! Hold oss oppdatert!
stolt mamma t to jenter+ spire Skrevet 11. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 11. januar 2007 KAn nesten virke som h*n bare har sovet godt.......Jeg kjenner noe bevegelser nå, så regner med at alt er iorden. Men skal følge godt med utover dagen. Men har ennå ikke fått de sparkene som jeg er vant til, men de kommer nok når h*n har fått litt tid på seg.
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2007 #5 Skrevet 11. januar 2007 Eh... Litt pinlig, men du kan jo prøve med en orgasme. Jeg har opplevd et par ganger at det er rolig litt for lenge, men etter orgasme blir det alltid liv.
Mamman til Sofie 180207 Skrevet 11. januar 2007 #6 Skrevet 11. januar 2007 Kjenner du liv er det ganske så sikkert helt ok. Husk at babyen begynner å få det trangere nå... Jeg har hvertfall hatt det slik mange ganger... ( har vært på føden til kontroll to ganger også.....) Men alt har vært helt bra. Drikk noe kaldt/søtt + spis noe søtt - så får du sikkert mer liv! Ringer du føden får du sikkert komme og sitt med CTG-belte også)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå