Skilpadden Skrevet 11. januar 2007 #1 Skrevet 11. januar 2007 Vil gjerne takke dere alle for støtte og oppmuntring når jeg har trengt det. Dette trimesteret har vært utrolig laaaaaaangt, og endelig er jeg helt på slutten!!! Ønsker dere lykke til videre alle sammen. Vi sees jo etterhvert på 3. trimester. Tenk at vi snart er mammaer!!!! Dette er mitt andre barn, men det er like stort denne gangen. Mange klemmer fra meg!! :-)
MammaChicka og Even Nikolay Skrevet 11. januar 2007 #2 Skrevet 11. januar 2007 Snart og snart... jeg kommer da etter ihvertfall:D:D
rampen_ Skrevet 11. januar 2007 #3 Skrevet 11. januar 2007 Oiii, så morro å være ferdig med 2.tri.. det lengste av dem alle!!! Så du får kose deg videre inne på 3.tri... kommer etter deg om akkurat to uker!
Rose -3. troll i 2012 Skrevet 11. januar 2007 #4 Skrevet 11. januar 2007 lykke til, kommer etter om 1,5 uke!
Gjest Skrevet 11. januar 2007 #5 Skrevet 11. januar 2007 Lykke til!! Har mange veker att her inne, men ein eller annan gong kjem eg også etter *hehe*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå