esmase Skrevet 11. januar 2007 #1 Skrevet 11. januar 2007 Syns den blir så fort misfarget etter å ha hatt eplebiter i den. Det står jo at den skal vaskes i såpevann,så jeg lar den ligge en stund i dette.Gnir og gnir,men syns ikke den blir helt hvit igjen. Noen som har prøvd noe annet for å få den hvitere?
Gjest Skrevet 11. januar 2007 #2 Skrevet 11. januar 2007 Hadde i eplebit for første gang i går og glemte å vaske den. Den var helt brun i dag morges. Vasket den i såpevann og kokte den så nå er den helt hvit igjen.
Raffna Skrevet 11. januar 2007 #4 Skrevet 11. januar 2007 Hadde mango i den, ble gul og aldri hvit igjen. Men det gjør jo ikke så mye, jeg har jo vasket den og vet at den er ren.
esmase Skrevet 11. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 11. januar 2007 Ok,bra å se at det ikke er bare jeg som har det problemet. Men kanskje jeg skal prøve å koke den innimellom,så den blir litt bedre.. Har kjøpt ekstra poser,men det blir jo svindyrt hvis man skal bytte dem ut hver gang de andre har blitt misfarget. Hmmm,kanskje ikke være sååå nøye på det.. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå