pillis Skrevet 11. januar 2007 #1 Skrevet 11. januar 2007 Hei Jeg lurer på om det er noen som vet hvor man kan få tak i spesielle treningskurs for gravide. Jeg tenkte då yoga eller noen form for basseng trening. Bor på lørenskog men jobber i byn så begge disse stedene er aktuelle. Noen tips?
Gjest Skrevet 11. januar 2007 #2 Skrevet 11. januar 2007 De har masse sånne kurs på Elixia. Pilates for gravide, enkelte treningsstudioer i byen har også kurs for gravide. Lønner seg å starte tidlig med trening. Ikke enkelt å starte med Pilates eller yoga når du føler deg som en blåhval som svømmer motstrøms. Bassengtrening har de også i de fleste steder, men jeg vet at noen steder er det lange ventelister, pga stor pågang. Men sjekk det ut du.
coscos Skrevet 11. januar 2007 #3 Skrevet 11. januar 2007 Hei! I Oslo så er det mange som tilbyr forskjellige yogakurs for gravide. Hvis du søker på internett for yoga og gravide, så kommer det opp mange forskjellige steder. Jeg har meldt meg på kurs hos Yogaskolen i Ruseløkkveien og begynner neste uke. Gleder meg! Jeg har også begynt på vann aerobic, men det er ute der jeg bor, i Oppegård. Var på første time i går og synes det var veldig bra, men mer slitsomt enn jeg trodde! Det var ikke spesielt tilpasset gravide, men passer bra for det. Snakket med treneren, og hun sa at det var bare å være bevisst selv, det skulle ikke gjøre vondt, men man kan i utgangspunktet følge med på det meste som skjer. Tror at dersom du søker på vann aerobic/vanngymnastikk på internett, vil du finne noen som tilbyr dette, enten i Oslo eller i Lørenskog-området. Evt. kontakt de forskjellige svømmehallene. Lykke til!
pillis Skrevet 11. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 11. januar 2007 Ok takk for svar. Er selvfølgelig medlem på sats og der synes jeg tilbuden var dårlige. Får sjekke lite svømmehaller jeg. Kanskje det er mindre ventetid i lørenskog områdene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå