Gjest Skrevet 11. januar 2007 #1 Skrevet 11. januar 2007 Jeg tror det er et eller annet i det, men tar jo egentlig disse spådamene her på bim/dib med en klype salt da... Men nå har to av dem spådd at jeg blir gravid i januar (og en at jeg blir gravid i februar, men det teller vi ikke med her...hehe). I går fant jeg et årshoroskop for 2007 og der står det: Tyren- I 2007 vil du oppleve at situasjoner og planer som i fjor stod på stedet hvil og nektet å rikke på seg, endelig kommer i bevegelse. Faktisk kan ting begynne å skje allerede i januar!!! Du vil avslutte 2007 i lykkelig visshet om at du har nådd et viktig mål. De siste 18 mnd kan Saturns opphold i sonen for hjem og familie ha gitt deg flere problemer enn gleder, men i 2007 går det oppover. ....i siste halvdel av året som kommer, vil du føle at et nytt kapittel i livet er begynt! Alt dette må jo tolkes dit at jeg blir gravid ganske fort vel??? Hehe...
♥lurelure♥ Skrevet 11. januar 2007 #2 Skrevet 11. januar 2007 Det er jo ren gjetting, så en skal kun ha det morro med det syntes jeg:) Men det er jo gøy å se om det stemmer!
Cocoon Skrevet 11. januar 2007 #3 Skrevet 11. januar 2007 He, he, det ser jo ganske spennende ut dette, ja! Du får ha lykke til, så kanskje spiren sitter før du aner det.... ! :-)
Nybaktkone_06 Skrevet 11. januar 2007 #4 Skrevet 11. januar 2007 Ja den der hørtes jo positiv ut da! jeg ble spådd gravid før 2007 her på bim, intet har skjedd. Hun som spådde meg såg ei jente som skulle komme. En annen dame la tarot kort på meg. Hun fikk frem gutt gutt og jente. (jeg har en sønn) Hun kunne ikke se noe svangerskap med det første. Jeg vet ikke hva jeg skal tro jeg......vi får bare gjøre det vi kan gjøre. Hoppe til køys, være positive og tålmodige. Lykke til.
2 tette - med flette Skrevet 11. januar 2007 #5 Skrevet 11. januar 2007 Jippi ! Jeg er også tyr, kanskje dette her gjelder for meg og da! Selv om det er liten sjangse for at jeg blir gravid i januar, siden jeg nettop har hatt utskrapning, men kanskje den sitter i februar.. hehe Jeg heier på det horoskopet der hvertfall !
scubagirl med scubababy Skrevet 11. januar 2007 #6 Skrevet 11. januar 2007 Jeg synes ihvertfall spåing og horoskop er artig lesing... Jeg har hørt med jentene her på bim/dib, og de har kommet med forskjellige utsagn, men det at jeg nå ved årsskiftet var blitt gravid hadde flere sagt til meg tidligere... Men bare så det er sagt.. Når man får en slik spådom på sommeren om at noe kan skje rundt nyttår føles det som uendelig lenge å vente og man tenker at spådom er bare humbug... Kan jeg spørre hvor du fant dette horoskopet? Ville vært artig å lest hva som skjer for en vannmann i 2007... Lykke til ønskes dere alle... Og jeg benytter sjansen til å spre litt babystøv på dere alle..
Nybaktkone_06 Skrevet 11. januar 2007 #8 Skrevet 11. januar 2007 Hei du scubagirl! Jeg er også vannmann:-) måtte bare si det hehhee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå